جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر:

خطر داعش فرهنگی از داعش در منطقه بیشتر است

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار کرد: خطر داعش فرهنگی از داعش در منطقه بیشتر است و در حال حاضر باید در عملیات فرهنگی ایفای نقش کیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۸۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عادل جوکار، جانشین ناحیه  بسیج دانشجویی استان بوشهر در جمع هسته مرکزی قرارگاه شهید زین الدین استان بوشهر اظهار کرد: داعش فرهنگی خطرناکتر از داعش در منطقه است و حالا باید در عملیات فرهنگی ایفای نقش کیم.

وی افزود: درحالی که داعش فرهنگی مرز جبهه  فرهنگی را به درون مغز و ذهن جوانان ما کشانده است، حتی اندکی تعلل و سهل انگاری، گناهی کبیره و نا بخشودنی است.

جوکار  اظهار کرد: قرارگاه شهید زین الدین استان بوشهر، قرارگاهی عملیاتی در جهت تحقق آرمان های انقلاب در عرصه دانشجویی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مباحث فرهنگی گفت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب، امروزه باید واقیعت های جامعه را نگاه کرده و با آسیب شناسیِ آن ها در صدد رفع موانع فرهنگی و اجتماعی باشیم.

جانشین ناحیه  بسیج دانشجویی استان بوشهر  ابراز کرد: قرارگاه، حلقه  واسطی است بین فعالین دانشگاه ها و نخبگان با تجربه دانشگاهی که خلا های موجود را شناسایی و در جهت رفع آن ها برنامه ریزی کند.

وی گفت: برای بهتر شدن اوضاع فرهنگی کشو، باید به دنبال ایجاد شبکه ملی اطلاعات در جامعه باشیم و علاوه بر آن باید با تولید برنامه های فرهنگی در مقابل شبکه های ماهواره ای ایستادگی کنیم.

/انتهای پیام

ارسال نظرات