آیت‌الله موحدی‌کرمانی در مراسم سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی:
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید به ارشادهای رهبری توجه کرد، گفت: ارشادهای رهبر انقلاب در مورد فردی که باید انتخاب شود، مهم است.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۸۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی با بیان اینکه ایشان عالمی مبارز، تلاشگر و ولایی بود که در راه دین از دادن هرچه داشت، مضایقه نکرد، گفت: ایشان در هر جایگاهی که احساس می‌کرد می‌تواند وظیفه‌ای انجام دهد، حضور می‌یافت و در مقابل جهان کفر ایستادگی می‌کرد.

وی با بیان اینکه عشق و علاقه‌ای که در مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی به روحانیت است، یکی از سرمایه‌های گرانقدر اسلامی است، اظهار داشت:‌ علما، اهداف امام زمان(عج) را برای مردم تشریح می‌کنند و مردم نیز ارادت خود را به آنها نشان داده و می‌دهند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه علما سیره انبیا را در پیش گرفته‌اند، گفت: امام(ره) در مقابل جهان کفر با پشتوانه مردم ایستاد و مقام معظم رهبری هم راه امام(ره) را ادامه می‌دهد و در برابر استکبار و نفاق به پشتوانه مردم ایستاده است.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به اینکه علمای ربانی در برابر فریب‌های دشمن بیدارند گفت: مأموریت بصیرت‌بخشی، مأموریت واقعی علمای ربانی است که به برکت آن انسان‌ها بیدار می‌شوند و به داد مظلومان می‌رسند.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی کنی تمام ویژگی‌های یک عالم ربانی را داشت گفت: علمای ربانی حامی مظلومند و انقلاب ما نیز هم حامی  مسلمانان و هم غیر مسلمانان و مستضعفان دنیاست.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی کنی از حواریون امام(ره) و رهبر انقلاب بودند، گفت: به همین دلیل امام(ره) در توصیف ایشان فرمودند که به ایشان ارادت داشتم، دارم و خواهم داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز قاطعیت ایشان در حفظ خط رهبری و امام(ره) گفتنی و شنیدنی است و در سخنرانی‌هایش نیز هر جا نظام نیاز به حضور ایشان داشت، قاطعانه حاضر شده و دفاع می‌کردند.

به گزارش فارس،دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همه باید مطیع رهبر انقلاب باشیم، کمااینکه در زمان امام(ره) مطیع ایشان بودیم، گفت: دلیل این اطاعت این است که رهبری هدایت امت اسلام را در دست گرفته است.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش رو باید به ارشادات رهبری توجه کرد، گفت: هدایت‌های ایشان در مورد فردی که باید انتخاب شود، بسیار مهم است و باید از علمای ربانی پیرو امام(ره) نیز در این مورد نظرخواهی کرد.
ارسال نظرات