واستار قلع و قمع مدیران با تجربه‌ی به جا مانده از دولت پیشین،در جهت پیروزی روحانی شد...
کد خبر: ۸۷۶۴۲۶۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

عبدالله ناصری از محکومین امنیتی در گفت‌وگو با روزنامه‌ی خانوادگی هاشمی از تصمیمات روحانی بدون استفاده از خرد جمعی سخن گفت.

ناصری مدعی تخریب افکار عمومی از سوی رقبای روحانی شد!و به آرمان گفت:«دولت آقاي روحاني به دليل به هم ريختگي تیم رسانه‌اي و سياسي موفق نشد افكار عمومي را به خوبي با ماهيت برجام وپيامدهاي آن آشنا كند. از سوي ديگر مخالفان دولت تا آنجا كه مي‌توانستند عليه برجام هجمه كردند و افكار عمومي را عليه آن ترغيب كردند. به همين دليل آقاي روحاني بايد براي دوران پسا برجام مختصات فكري و سياسي خاص اين دوران را تعريف كند و براساس آن عملكرد دولت را براي مردم تشريح و تبيين كند. آقاي روحاني بايد در انتخابات۹۶ با يك سازمان دهي دقيق و منظم در انتخابات حضور پيدا كند.»

این محکوم امنیتی در ادامه بازهم با تکرار انچه پیشتر گفته بود به طور غیر مستقیم خواستار قلع و قمع مدیران با تجربه‌ی به جا مانده از دولت پیشین،در جهت پیروزی روحانی شد و گفت:«يكي از اشتباهات دولت اول روحانی عدم تغيير و عدم توجه كافي به مديران احمدي‌نژادي در دستگاه‌هاي اجرايي بود. آقاي روحاني با علم به اينكه اين افراد در ظاهر با دولت همراهي مي‌كنند اما در باطن راه ديگري را در پيش مي‌گيرند از تصميم‌گيري كاربردي براي اين افراد پرهيز كرد. نكته مهم اينجاست كه اين افراد به دليل ارتباط مستقيم با مردم هر منطقه از تاثيرگذاري زيادي در جهت دهي افكار عمومي برخوردار هستند و به همين دليل ممكن است پايگاه راي آقاي روحاني را به صورت جدي تهديد كنند. آقاي روحاني بايد در زمينه تغييرات مديريت استاني و همچنين مديران شهري تصميم جدي‌تري مي‌گرفت كه متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.»

او همچنین در بخشی از گفت‌وگویش برخود رای بودن روحانی تاکید کرد و افزود:«نكته ديگر اينكه آقاي روحاني برخلاف رئيس دولت اصلاحات كه همه تصميمات مهم را به صورت جمعي مي‌گرفت برخي از تصميمات را به صورت فردي و بدون استفاده از خرد جمعي مي‌گيرد.»

عبدالله ناصری طاهری رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در دوره اصلاحات و عضو ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب می باشد. او به دلیل نقش آفرینی در کودتای 88، در اواخر بهمن سال 89 توسط نهادهای امنیتی بازداشت گردید وبه اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی به تحمل پنج سال حبست عزیری محکوم شد.

ارسال نظرات