جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: امروز بحث تهاجم فرهنگی و مسائل فرهنگی با توجه به تهدیدات دشمنان در اولویت کاری جامعه قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۳۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
خبرگزاری بسیج:جلسه جهاد فرهنگی با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک  و اعضا در سالن جلسات شهیدان ایرلو برگزار شد . 
علی اصغرشهیری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک  در این جلسه اظهار داشت: اهداف فرهنگی مد نظر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را می توان با هم فکری و کار موثر در مسائل فرهنگی که نیاز امروز جامعه است انجام داد . 
وی گفت: امروز بحث تهاجم فرهنگی و مسائل فرهنگی با توجه به تهدیدات دشمنان در اولویت کاری جامعه قرار دارد؛ لذا حوزه ها و پایگاههای مقاومت به عنوان سرپنجه های جنگ فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی هدفمند با در نظر گرفتن موقعیت محله خود اجرا کنند .
شهیری افزود: با برنامه ریزی مناسب نتیجه لازم را کسب خواهد شدو باید ابتدا برآورد فرهنگی از حوزه استحفاظی خود داشته باشیم ، فرصتها و تهدیدها را بشناسیم و براساس آن اقدام کنیم  وبا توجه به اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی راه را ترسیم می کند و براین مبنا ما مشکل برنامه نداریم بلکه مشکل اجرا داریم .
وی تصریح کرد : فرهنگ یک پایه آن اقتصاد است و برای این که رشد معنوی ، اخلاقی ، علمی و عزت مومنین محقق شود، برنامه هایی را باید طراحی کنیم و برای اجرای برنامه تاثیرگذارترین موضوع بخصوص در کارفرهنگی فضاسازی است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک  در پایان گفت: انتظار می رود در حیطه فعالیت ها توجه به دونکته اساسی سرلوحه کارها قرار گیرد یکی کادرسازی و تربیت نیروهای ارزشی در همه زمینه ها برای حفظ ارزشهای نظام و نکنه دوم اصلاح جامعه که با هماهنگ و در کنار هم بودن این دومی توان نتیجه خوبی را بدست آورد.
انتهای پیام/س
ارسال نظرات