عضو جامعه روحانیت مبارز:
عضو جامعه روحانیت مبارز دولت روحانی را دولتی ناکارآمد و پیر و فشل توصیف کرد و گفت: وزرایی که تغییر کرده‌اند از جریان اصلاحات بوده‌اند و این جریان دیگر نمی‌تواند مدعی ترمیم کابینه باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۲۰۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به تغییرات  در دولت روحانی اظهار داشت: وضعیت دولت در ارتباط با مسائل اقتصادی به گونه‌ای است که با این تغییر و تحولات هم نمی‌تواند مطالبات مردم را پاسخ و مشکلات اقتصادی و رکود را سامان دهد.

ابراهیمی ادامه داد: اگر دولت از ابتدای روی کار آمدن برای اقتصاد کار مناسبی انجام می‌داد شاید می‌توانست نتیجه خوبی بگیرد اما متاسفانه همه انرژی خود را بر روی برجام گذاشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز دولت روحانی را دولتی ناکارآمد و پیر و فشل توصیف کرد و افزود: دولت نتوانست وعده‌های خود را محقق کند و از این رو این دولت برای دهه 70 خوب بود.

وی با تاکید بر اینکه دولت نخواهد توانست از این تحولات بهره‌برداری انتخاباتی کند یادآور شد: با توجه به اینکه وزرایی که تغییر کرده‌اند از جریان اصلاحات بوده‌اند و این جریان دیگر نمی‌تواند مدعی ترمیم کابینه باشد و از سوی دیگر آنها نخواهند توانست رسالت خود را در جامعه انجام دهند.

ارسال نظرات