تعداد 4 شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی و 24 نفر از عوامل آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۲۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رهبر معظم انقلاب با اشاره به خطر مهمی که از سوی دشمنان ایمان و باورهای مردم را هدف آماج خود قرار داده است؛ مهم‌ترین وظیفه مشکلات فرهنگی کشور را مراقبت از رخنه فرهنگی دشمن دانستند.

روابط عمومی سپاه روح الله  از انهدام شبکه سازمان یافته مدلینگ در استان مرکزی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می‌رساند، در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله موفق به کشف، شناسایی و انهدام شبکه ترویج فساد و ابتذال در حوزه‌های ضد فرهنگی و ضداخلاقی در شبکه‌های اجتماعی شدند.

بخشی از اقدامات این شبکه سازمان یافته شامل "ترویج فرهنگ برهنگی و مدلینگ و عادی سازی بی‌حجابی"، "تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری و "ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی" از طریق ساخت کلیپ و انتشار تصاویر مبتذل می‌شود.

این سازمان در راستای با اقدام ضد فرهنگی و اشاعه فساد و فحشا توسط شبکه‌های مدلینگ و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان، عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری درباره برخورد شدید با هجمه‌های فرهنگی و احترام به خواست مردم؛ با 4 شبکه مدلینگ در استان مرکزی برخورد و در همین راستا 24 نفر به مراجع قضایی معرفی و پرونده آنان در دست بررسی قرار گرفت.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله علاوه بر دستگیری این مهره‌های کلیدی و پلمب 9 باب آتلیه و استودیو و آرایشگاه زنانه تعدادی 41 نفر از افرادی که ناخواسته در دام این شبکه افتاده بودند، احضار و ارشاد شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات