خبرهای داغ:
مسوول کار گروه زنان و خانواده مجمع اقشار بسیج:

در فضای مجازی به دنبال پیشگیری باشیم، نه درمان!

مسوول کار گروه زنان و خانواده مجمع اقشار بسیج گفت: ما در جنگ نابرابر رسانه ای قرار گرفته ایم که طرف مقابل به دنبال تسخیر و تسلط بر اذهان ملت هستند تا باور ها را تعییر دهند و با تکنیک های رسانه ای به دنبال خلع سلاح ذهنی ملت ها هستند تا اینکه آنان را زیر سلطه خود در آورند.
کد خبر: ۸۷۶۴۱۰۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین دکتر فاطمه محمد بیگی رییس کارگروه زن و خانواده مجمع اقشار بسیج اظهار کرد: کار گروه زن و خانواده در سه سال مجمع به دنبال جذب اساتید متعهد و مجربی است که گرایش و رویکرداسلامی داشته باشند.

وی ادمه داد: در خصوص طرح افزایش سواد رسانه ای خانواده که بیش از ۹ ماه بر روی آن کار شده است و ۱۵نفر از اساتید واقعا تلاش کردند تا این طرح اماده شده است ما به دنبال استفاده از طرح  در صحنه عملیاتی هستیم.

محمدبیگی افزود: ما در جنگ نابرابر رسانه ای قرار گرفته ایم که طرف مقابل به دنبال تسخیر و تسلط بر اذهان ملت هستند تا باور ها را تعییر دهند و با تکنیک های رسانه ای به دنبال خلع سلاح  ذهنی ملت ها هستند تا اینکه آنان را  زیر سلطه خود در آورند.

وی بیان کرد: استکبار تلاش می کنند تا ارزش های خانواده تبدیل به ضد ارزش ها شود، در ایران میزان استفاده از تلگرام۴۴ ودر برزیل۴و نیم و در روسیه ۶ درصد و میزان استفاده از فصای مجازی در ایران ۵۲و ۷درصد است و در دنیا ۴۳و ۱۸ صدم درصد است.

محمدبیگی تصریح کرد: ما در بحث فصای مجازی باید فکر پیشگیری باشیم نه درمان زیرا پیشگیری مقدم بر درمان است.

گفتنی است در پایان دو نفر موافق و دو نفر مخالف صحبت کردند و در نهایت با رای اکثریت تصویب شد.
منتقدین  طرح افزایش سواد رسانه ای نداشتن سواد رسانه ای افراد را نقض طرح می‌دانستند و مدعی بودند فرهنگ وارداتی غرب را توسط  کسانی  در بحث رسانه آموزش می دهید که هیچ تناسلی با اسلام و فرهنگ اسلامی ندارد شما باید رسانه را مطابق فرهنگ اسلامی ارائه و مدرسان آن نیز در دامن اسلام تربیت شده باشند.
محمد بیگی در جواب این نقد گفت: تمام نگاه ما خانواده نگاه اسلامی است و دغدغه ای که منتقدین می فرمایند حتما لحاظ خواهد شد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها