خبرهای داغ:
مسئول کارگروه امر به معروف ناحیه امام حسن(ع) گفت: متاسفانه در زمینه فضای مجازی دشمن اقدامات زیادی انجام داده است و تلاش می کند به وسیله فضای مجازی نفوذ کند که باید به مقابله با آن بپردازیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۷۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
اقدامات اساسی برای مقابله با نفوذ دشمن در فضای مجازی صورت بگیرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لطیفی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که در سالن شهید شهروز حوزه شهید ابراهیمی برگزار شد، اظهارداشت: هنگامی که جریانی ایجاد شود اگر پیش از آن فعالیت و پیش بینی صورت نگرفته باشد دچار مشکلات می شویم، فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که به دلیل عدم آمادگی با مشکلات زیادی روبرو شدیم.
 
مسئول کارگروه امر به معروف ناحیه امام حسن(ع) بیان کرد: مقام معظم رهبری بر نهضت نرم افزاری که تولید علم است تاکید کرد که متاسفانه در زمینه تولید علم موفق نشدیم و محتوای دانشگاه ها برای گذشته است.
 
لطیفی عنوان کرد: اگر دغدغه ای درجامعه ایجاد شود مردم به صورت خودجوش همانند8 سال دفاع مقدس وارد میدان می شوند و باید جامعه را از آسیب های فضای مجازی آگاه کنیم.
 
وی تصریح کرد: در زمینه تربیت نسل جوان کوتاهی انجام  دادیم، در گذشته امام جماعت پس از قرائت نماز مسائل دینی بیان می کرد اما امروز این موضوع کمرنگ شده است.
 
مسئول کارگروه امر به معروف ناحیه امام حسن(ع) گفت: باید فرزندان مان را به صورتی پرورش دهیم که از لحاظ دینی و اعتقادی سست نباشند و اعتقادات محکمی داشته باشند، متاسفانه در زمینه فضای مجازی دشمن اقدامات زیادی انجام داده است و تلاش می کند به وسیله فضای مجازی نفوذ کند که باید به مقابله با آن بپردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها