خبرهای داغ:
مسوول مرکز راهبردی بسیج در سومین مجمع بسیج استان قزوین:
مسوول مرکز راهبردی بسیج در سومین مجمع بسیج استان قزوین گفت: دشمن در تلاش است تا نظام اسلامی را یک نظام ناکارآمد معرفی کند که در مقابل ما تلاش میکنیم مدل موفق تمدن اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۶۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی خلج مسئول مرکز  راهبردی بسیج استان قزوین در سومین مجمع بسیج اقشار استان قزوین اظهار کرد: مفهوم نظام سازی رسیدن به تمدن اسلامی است و در مرحله بعدی دهه پیشرفت و عدالت اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: غلبه نظام اسلامی بر نظام سلطه طبق منویات رهبر انقلاب باید با برنامه ریزی صورت پذیرد.

خلج مدعی شد: دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال آن هستند که نظام مقدس ما را ناکار آمد نشان دهند، ما نیز تمام تلاش خود را صرف می نماییم تا نشان دهیم نظام اسلامی یک نظلم کارآمد و پویا در تمامی زمینه ها می‌باشد که در برابر تمام زورگویان ایستاده است.
وی گفت: ما در حوزه های مختلف از جمله دین، اقتصاد، سیاست، علم و بحث های دیگر کار گروه های تخصصی تشکیل داده ایم  تا به توان کار آمدی نظام بیفزاییم.

وی عنوان کرد: بسیج امروز به افق های بین المللی می اندیشد و در تلاش است تا تمدن اسلامی را در یرایر جهان نهادینه نماید.

خلج تشریح کرد: امروز در مجمع بسیج اقشار با شناسایی کارشناسان و نخبگان و اندیشمندان که روحیه جهاد وانقلابی دارند آنها را در مجامع شهرستانی و استانی سازماندهی کردیم و در مراحل  بعد ایده پردازی و طرح های آنان را برای کمک به دولت مردان برای رفع مشکلات مردم کاربردی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن گفتمان رهبری در جامعه بیان کرد:  افکار به فراخور زمان تغییر می یابند و ایده های متعددی در دولت ها در جریان می باشند  با این حال ما در تلاش هستیم تا گفتمان امام و رهبری همواره پرچمدار حرکت جامعه ما باشد.

خلج در پایان ابراز کرد: ما در استان بیش از ۲۰۰۰ نفر از نخبگان و کارشناسان را شناسایی و در اقشار استانی سازماندهی کرده ایم که در ده کارگروه فعالیت می کنند.

.ی توضیح داد:  در کارگروه زنان و خانواده خانم دکترمحمدبیگی، کارگروه فرهنگی سیاسی حجت الاسلام نعمت اللهی، در بحث کشاورزی آقای هاشمی، در موضوع  تربیت و اخلاق حجت الاسلام عباسی، در بحث علمی و پژوهشیی آقای اکبری و در نهایت در بحث اقتصادی آقای پاک‌نیت یاریگزر ما هستند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها