مشاور خانواده گفت: آقای وزیر بهداشت بهتر است به جای دخالت در حوزه دیگران مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مرتفع کند، دخالت در حوزه کاری دیگران در دولت فعلی به یک رویه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۴۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه " "خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند" گفت: معمولا کسانی که توانایی انجام درست یک کار را ندارند ادعای بیشتری دارند.

وی افزود: واقع مطلب را باید از روانپزشکان بپرسید، من خودم شخصا با مباحث روانی و روحی افراد سرکار دارم مشاوره زیادی در این خصوص انجام می دهم، مراجعین به من دچار انواع مشکلات خانوادگی، روحی و نزاع ها و درگیری ها هستند مراجعین شادابی خود را بیش از گذشته از دست داده اند؛ جوانان به خاطر بیکاری آینده روشنی برای خود نمی بینند و شکاف عمیقی از جنبه روحی و روانی در مردم ایجاد شده است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: اینکه وزیر بهداشت می گوید کسی که تخصص ندارد در حوزه های دیگر ورود نکند به خودش هم بر می گردد ایشان چطور و با کدام تخصص این حرف ها را می زند؟ کسی می تواند در درستی حرف دیگران قضاوت کند که در آن حوزه تخصص داشته باشد.

بسیج در خاتمه تاکید کرد: آقای وزیر بهداشت بهتر است به جای دخالت در حوزه دیگران مشکلات حوزه بهداشت و درمان را مرتفع کند، دخالت در حوزه کاری دیگران در دولت فعلی به یک رویه تبدیل شده است وزیر ارشاد از اقتصاد می گوید وزیر اقتصاد از فرهنگ می گوید وزیر بهداشت هم از سیاست حرف می زند توصیه می کنیم هر وزیری به کار خود بپردازد و مشکلات مربوط به حوزه کاری خودش را مرتفع کند.

ارسال نظرات