خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج اقشار قزوین گفت: کلید واژه های سفر رهبری به استان بیش از ۱۰۰ کلمه است که رهبر انقلاب با اشراف به همه اطلاعات مطالب را بیان کردند، لذا از سال ۸۲ در مورد مطالبات رهبری کوتاهی و قصور انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۴۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مرتصی روزبه استاندار پیشین قزوین و رییس مجمع بسیج استان در سومین مجمع بسیج استان قزوین اظهار کرد: بسیج یک کلمه طیبه است و قدر شناسی از این نهاد به معنای قدرشناسی از تمام خوبیهاست.

وی ادامه داد: همه ما در شرایط سنی خود رویدادهایی را دیدیم که درک کردیم این نهاد مردمی بسیج یک نعمت برای جامعه اسلامی ما میباشد که در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود از حریم انقلاب و ملت دفاع جانانه کردند.

روزبه تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که از مجمع سوم تا چهارم بتوانیم جذب حداکثری داشته باشیم تا نهایتا بیش از چندین سالن ظرفیت داشته باشد.

این مسئول اذعان کرد: ما برای حل همه مشکلات راهی جز مشارکت مردم نداریم، باید خودمان حل کننده مشکلات باشیم و نباید امیدمان به اغیار  باشد و بلایی که در یک قرن اخیر بر سر ما آمد دوباره تکرار شود، ازموده را دوباره آزمایش نکنیم.

وی مطرح کرد: ما نمی‌توانیم از تاریخ انتقاد کنیم چون خودمان جزیی از این تاریخ هستیم، در بحث اقتصاد مقاومتی نباید فقط با تابلو بنر و همایش ها ادای دین کنیم بلکه در این موضوع هم مانند اکثر مسائل مردم باید وارد صحنه شوند.

استاندار پیشین قزوین یادآور شد: ملت غیور ما همانند دوران دفاع مقدس می‌توانند هر مشکلی ر ا از سر راه بردارند و بهترین راه حل بسیج و طرفیت عظیم و نهفته آن است که باید به صحنه عملیاتی هدایت شود.

روزبه تصریح کرد: شاه بیت اقتصاد مقاومتی نگاه به درون و استفاده از ظرفیت داخلی در قالب بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: در آذر ماه پیش رو سالروز سفر رهبری به قزوین را داریم،  در مدت چندین سال پس از این سفر هیچ کاری در خصوص عملی کردن بیانات معظم له در استان قزوین  اتفاق نیفتاده است.

روزبه تاکید کرد: با همایش و سمینار و بنر  نباید فکر کنیم که ادای دین کردیم، اگر این کار جاهلانه انجام شود به عنوان جفا تلقی شود و اگر آگاهانه انجام شود خیانت است.

این مسئول بیان کرد: من به دنبال این بودم که مطالبات سفر رهبری را به قزوین با هماهنگی آقای ایروانی تبدیل به طرح و برنامه کنیم و گفتمان رهبری را در سطح رهبری به عنوان یگ گفتمان غالب و مطالبه عمومی قرار دهیم اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاد.

روز به در پایان اذعان کرد: کلید واژه های سفر رهبری به استان بیش از ۱۰۰ کلمه است که رهبر انقلاب با اشراف به همه اطلاعات مطالب را بیان کردند، لذا از سال ۸۲ در مورد مطالبات رهبری کوتاهی و قصور انجام شده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها