آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور استان زنجان

ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان زنجان از 26 مهر ماه آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۹۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، زنجان پذیرش از دانشجویان متقاضی ثبت نام در 9 مرکز و واحد تحصیلی دانشگاه پیام نور استان زنجان صورت می گیرد.

لازم به ذکر است، هر داوطلب تنها می‌تواند یک گروه آزمایشی و یک کد رشته را انتخاب کرده و متقاضیان جهت اطلاع از رشته های موجود می توانند به سایت تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به نشانی tz.pnu.ac.ir مراجعه و از رشته های موجود اطلاع یابند.

یادآور می شود، متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه امسال دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهار ساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) باشند و در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395 از سوی مرکز آموزشی مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ30 دی ماه مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی را بگیرند، قادر به تحصیل خواهند بود.

سهولت دسترسی به محل دانشگاه، کیفیت بالای آموزشی، مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم، کلاس های حضوری و الکترونیکی، تحصیل همزمان در دو رشته، تخفیف شهریه برای نخبگان علمی ، فرهنگی و ورزشی، امکان تغییر محل تحصیل و آزمون، اعطای تسهیلات قرض الحسنه تحصیلی و حداقل شهریه در بین دانشگاه ها از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

گفتنی است اعطای معافیت تحصیلی، امتیازات ویژه شاغلین، امکان تغییر رشته، برگزاری آزمون های الکترونیکی، مدرک قابل قبول در خارج از کشور و استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی از دیگر امکانات موجود و تسهیلات موجود در دانشگاه پیام نور به شمار می رود.

ارسال نظرات