خبرهای داغ:

جلسه نهضت روشنگری به میزبانی حوزه امام سجاد(عليه السلام) سپاه ناحيه نجف آباد

این جلسه با حضور استاد معلمی، روابط عمومی لشکر 8نجف، معاون شهرداری منطقه یزدانشهر، مسئول دفتر فرمانداری نجف آباد، فرمانده محترم حوزه، شورای حوزه، شورای پایگاهها و فرماندهان پایگاههای تابعه حوزه در محل تالار شهید آوینی درمورخ 27/7/95برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۸۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ شروع جلسه با پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری و خانوادههای معظم شهداء مدافعین حرم و با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

آقای معلمی سخنان خود را با بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نفوذ دشمنان دردستگاهها آغاز کرد وگفتندشهید مطهری هم نفوذ را دردوعمل می داند اول عاملی را که دشمن درخصوص تصمیم گیریها دردستگاها می فرستند دوم خودیهایی که جذب افکار دشمن می شوند وعاملها را به صورت مختصر توصیف نمودند.

وی درادامه ازمدلهای مختلف اسلام های انحرافی از جمله اسلام متظاهرانه،منافقانه،عافیت طلبانه واسلام صوفی گرایانه سخن گفت ودرآخر ازاسلام واقعی که اسلام حسینی بود گفت و مورد تائید دانست وبه ترویج آن تاکید نمودند واشاره به سخن رهبرانقلاب اسلامی نمودند که ایشان گفته بودند اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی یکی است وتحلیلی ازصحبتهای جان کری که از رسانه ها پخش شده بود داشت ونگاهی گذرا به کنسرتهای اجرا شده در شهرقم ومشهد داشت ودر پایان به سولات حاضرین درجلسه پاسخ داد.

آقای اصلانی مدیر عقیدتی نظارت حوزه امام سجاد عليه السلام از از حضور آقای معلمی تقدیر وتشکر نمودند واشاره ای به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص حساس بودن موقعیت زمانی ونفوذی داشتند وهوشیاری کامل ودیدی باز را از بسیجیان خواستار شد وبصیرت افزایی را یکی از محوره های اصلی پایگاه ها دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار