واکنش طریقت منفرد به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:
وزیر سابق بهداشت گفت: اینکه وزیر بهداشت به جای تلاش و کار عملی تلاش مسئولان سابق را زیر سوال برده و به دنبال مسائل حاشیه ای و رسانه ای باشد به یک روال تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

محمد حسن طریقت منفرد وزیر سابق بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه "خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد وامیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند"گفت: باید از خودشان بپرسید چرا اینحرف ها را می زنند.

وی افزود: اینکه وزیر بهداشت به جای تلاش و کار عملی تلاش مسئولان سابق را زیر سوال برده و به دنبال مسائل حاشیه ای و رسانه ای باشد به یک روال تبدیل شده است.

طریقت منفرد خاطر نشان کرد: این اظهارات وزیر بهداشت یکی از هزاران ترفندی است که به کار می گیرد صحبت های دیروز ایشان یکی از اینهاست ، یک پکیج کمپلکس است که ایشان هر کدام از آنها را در مقطعی خاص مطرح می کند.

وزیر سابق بهداشت ادامه داد: الان بر اساس گفته آقایان اقتصاد شکوفا شده، بیکاری از بین رفته، اقتدارمان بیشتر شده وضعیت سلامت مردم خوب شده و آرامش آمده و کشور بهشت برین شده است.

طریقت منفرد درخصوص وجود نارسائی های حوزه بهداشت و در عین حال اظهارات حاشیه ای وزیر بهداشت تصریح کرد: در خصوص این موضوع یک سری گزارشات و مستندات تهیه شده که باید در زمان خودش مطرح شود و در یک مصاحبه چند ساعته هم نمی گنجد، این یک بسته کامل است که اگر لازم شد باید به آن ورود کرد.

ارسال نظرات