خبرهای داغ:
با صدور حکمی از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو:
طی حکمی از سوی مشاور وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، یکی از مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان سمنان منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۶۳۸۹۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، ماشاءاله تابع جماعت مشاور وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، با صدور حکمی علیرضا امینیان ، مدیر دفتر سازماندهی و برنامه ریزی نیروی انسانی در معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان را به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان سمنان منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است :

استمرار موفقیت های خانواده روابط عمومی در گرو همکاری و همیاری بین اجزای گوناگون آن بوده و از همین رو ایجاد شبکه پیوسته و نظام یافته ای از ادارات روابط عمومی ضامن موفقیت بیش از پیش خواهد بود و در این میان شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در هر استان از جایگاه و اهمیت ویزه ای برخوردار می باشد . بدین منظور به مدت یک سال به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان سمنان منصوب می شوید .

علیرضا امینیان مدیر دفترسازماندهی و برنامه ریزی نیروی انسانی در معاونت منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد که مسئولیت دبیر شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان را نیز به عهده دارند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها