خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: در اربعین حسینی دو موکب یکی در ورودی پارک کوثر نهاوند و دیگری در بخش خزل فیروزان نهاوند برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۷۵۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کریم حمیدوند در نخستین جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان نهاوند، مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را یک حرکت فرهنگی و دینی توصیف کرد و افزود: اربعین بزرگ‌ترین اجتماع بشری است و این اجتماع قدرتمند، دوستداران اهل‌بیت(ع) را بیمه می‌کند.

وی با تأکید بر تشدید نظارت و مدیریت منظم این مناسبت مذهبی اظهار کرد: در ایام مراسم اربعین باید ایستگاه‌های صلواتی با کمک هیئت‌های مذهبی و کمیته‌های مردمی برای خدمت به زائران فعالیت داشته باشند و در این ایام جایگاه‌های سوخت و تعمیرگاه‌های خودرو بدون مشکل و تعطیلی فعالیت کنند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: به‌طورقطع امسال استقبال برای حضور در کربلا هم‌زمان با اربعین حسینی به‌ویژه در نهاوند به‌واسطه قرار گرفتن در مسیر عتبات عالیات بسیار گسترده خواهد بود.

وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میلیون‌ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می‌کنند که این حضور روز به روز در حال گسترش است و این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

حمیدوند با اشاره به اینکه 13کمیته در رابطه با اربعین حسینی در نهاوند تشکیل شده است، یادآور شد: از 13کمیته در حال فعالیت، دو کمیته اسکان و فرهنگ‌سازی و شور ومعرفت حسینی از مهمترین این کمیته‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نهاوند در مراسم اربعین حسینی دو موکب یکی در ورودی پارک کوثر نهاوند و دیگری در بخش خزل فیروزان نهاوند آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و یک چادر اطلاع‌رسانی نیز در منطقه قلعه قباد نهاوند آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

فرماندار نهاوند در ادامه عنوان کرد: در شهرستان نهاوند سپاه و آستان مقدس شاهزاده محمدوعلی(ع) و ستاد عتبات عالیات در شهرستان نهاوند مسئول موکب‌ها هستند.

وی در پایان به ورود پرچم گنبد امام حسین( ع) به شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: تا پنج روز آینده پرچم گنبد امام حسین(ع) وارد شهرستان نهاوند می‌شود که یک روز در ستاد نمازجمعه شهرستان و ۴ روز هم در بخش‌های مختلف شهرستان فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات