خبرهای داغ:
سردار مرتضی قربانی شامگاه دیروز در یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی اول گفت: استان اصفهان از دوران طاغوت اولین شهدا را در راستای تشکیل حکومت اسلامی تقدیم نموده است.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۳۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان سردار مرتضی قربانی شامگاه دیروز در یادواره شهدای فشارکی استان اصفهان در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی اول گفت: استان اصفهان از دوران طاغوت اولین شهدا را تقدیم حکومت اسلامی نموده است.

وی در ادامه افزود: تمام انبیای الهی و امامان معصوم آمدند تا یک رسالت را انجام دهند و آن اجرای احکام الهی در جامعه بوده است لذا در غیبت امام عصر نیز این امر می بایست جریان داشته باشد .

سردار قربانی اذعان کرد:در دوران غیبت اجرای احکام و قوانین الهی همچون برخورد با متجاوز، قصاص افراد جنایت کار، امر به معروف و نهی از منکر و … در قالب تشکیل حکومت اسلامی محقق می شود از این رو تشکیل این حکومت ضرورت می یابد.

وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی(قدس سره) در راستای تشکیل حکومت اسلامی قیام کرد و نظام طاغوت را با عقبه ی ۲۵۰۰ ساله سرنگون ساخت و این در حالی است که ابرقدرت های جهان در ایران حضور مستشاری داشتند و در فیش حقوقی خود ۲۰ درصد حق توحش از ایرانی ها می گرفتند.

رئیس سابق موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: همه عزت دنیا از آن خداوند متعال است و ایشان به هرکس که در راه او قدم بردارد و خلصانه جهاد کند عزت عطا می کند .

وی ادامه داد: همه دیدیم پس از گذشت این همه سال از وقعه عاشورا تمامی رسانه های دنیا مراسم عزاداری ۱۰۰ هزار نفری استادیوم آزادی را نمایش دادند و این در حالی است که ما اگر می خواستیم چنین تبلیغی انجام دهیم به علت تحریم رسانه ای توان آن را نداشتیم فلذا خداوند اینچنین عزت سیدالشهدا علیه السلام را به جهانیان نشان می دهد.

این فرمانده عملیات کربلای ۵ در بیان عزت الهی اشاره کرد: روزی صدام با تمام قوا و تجهیزاتی که از کشورهای مختلف او را پشتیبانی می کردند به این کشور حمله کرد و در مصاحبه خود گفت ادامه مصاحبه را یک هفته دیگر در تهران انجام خواهم داد لکن چندی پیش سردار سلیمانی که برای نابودی عناصر داعش و باقی مانده حزب بعث به عراق رفته بود در تماس تلفنی به من گفت اکنون روی قبر صدام در تکریت در هستم و این نبود جز عزتی که خداوند به مردم ایران عطا کرد.

وی افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب دو برنامه عمده را برای نابودی این رژیم پیگیری کرد یکی کودتا و دیگری جنگ تحمیلی که در کودتا خداوند در ماه رمضان آن ها را رسوا کرد و همه عوامل دستگیر شدند و در جنگ تحمیلی نیز با رهنمودهای امام پیروز شدیم.

سردار قربانی در ادامه اظهار کرد: زمانی که انقلاب پیروز شد ضربه سنگینی به هیمنه پوشالی استکبار وارد آمد لذا تمامی قوای خود از توده و دموکرات و … که حدود ۱۶۰ گروهک ضد  انقلاب بودند بسیج کرد تا به مقابله با آن بپردازند اما از آنجا که دست خدا با ملت ایران بود نه در زمان ترور ها توانستند کاری بکنند و نه در دوران جنگ تحمیلی.

وی در ادامه افزود: اگر امروز به آمار شهدای ایران و کشتگان عراقی در جنگ تحمیلی نگاه کنیم در می یابیم عراق با آن همه تجهیزات و پشتیبانی که کشورهای دنیا از او انجام می دادند یک میلیون کشته و ایران در طول جنگ تحمیلی ۲۳۰ هزار شهید داده است و این مرهون مدیریت فرماندهان و یاری خدا از جبهه مقاومت بوده است.

این مقام ارشد نظامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت از مرزهای ایران فراتر رفته و تا سوریه و لبنان و بحرین و یمن و فلسطین گسترش یافته است و به برکت ولایت این جبهه تقویت شده است تا جایی که هر زمان و هر مکان اراده کنیم قادریم با موشک های خود آمریکا و اسرائیل را هدف قرار دهیم.

وی قربانی در ادامه تاکید کرد: ما در جبهه نظامی قدرتمندانه حضور داریم اما آنچه باید بدان توجه شود جبهه جنگ نرم و فضای مجازی است لذا باید مراقب بود که دشمن در این فضا جوانان را به فساد و تباهی نکشاند.

سردار قربانی در پایان افزود: آمار بالای دختران و پسران مجرد در مملکت اسلامی زیبنده نیست لذا با توجه به اینکه نسل شیعیان در دنیا قتل عام شده اند باید فرزندانمان را با ازدواج های آسان به فرزند آوری ترغیب کنیم تا نسل شیعه تقویت شود لذا با پرهیز از اشرافیت و آسان گرفتن بر جوانان باید مسیر ازدواج را تسهیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها