بوشهر- سرهنگ احمدی گفت: این پست‌ها و مسؤولیت‌ها نزد مدیران و روسا امانت است و باید انسان در طول مدت خدمت طوری عمل کند که این سمت‌ها او را از مسیر اصلی خدمت خارج نکند و با صحت و سلامت این دوران را پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۳۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹


به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان دشتی، غلامعباس احمدی اظهار داشت: هیچ مسؤولی نمی‌تواند ادعا کند که همه مردم از او راضی هستند ما اگر در امور خود خدا و خشنودی و غضب او را معیار قرار دهیم این خود خشنودی و رضایت و همچنین غضب مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این عمر کوتاه ما نیز موقتی است چه برسد به این پست و مقام‌ها، مهم این است که انسان در طول دوران خدمت یادگاری‌های با ارزشی از خود نزد مردم به یادگار بگذارد.

وی اضافه کرد: مردم هیچ‌گاه خدمات صادقانه مدیران را فراموش نخواهند کرد و همیشه قدردان زحمات آن‌ها هستند، امام علی(ع) می‌فرماید، طوری با مردم برخورد کنید که هر گاه شما را می‌بینند مشتاق دیدار شما باشند و اگر به جایی رسیدید و مشکلی برای شما پیش آمد و شما را ندیدند در فراق شما گریه کنند.

احمدی تصریح کرد: این پست‌ها و مسؤولیت‌ها نزد مدیران و روسا امانت است و باید انسان در طول خدمت طوری عمل کند که این‌ سمت‌ها او را از مسیر اصلی خدمت به خلق خارج نکند و با صحت و سلامت این دوران را پشت سر بگذارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها