خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد

تشکیل تیم واکنش سریع در استان قم/ نرم‌افزار مدیریت سوانح و نقاط حساس قم تولید شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: تیم امدادی واکنش سریع را در استان تشکیل دادیم و این تیم آماده شرکت در مانورهای مختلف در خصوص پدافند غیرعامل است.
کد خبر: ۸۷۶۳۶۳۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گل‌فشان ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه جمعیت هلال احمر استان در خصوص پدافند غیرعامل اظهار کرد: این مجموعه چندین برنامه را در دستور کار دارد، جمعیت هلال‌احمر استان در راستای اجرای اصول پدافند غیرعامل به دنبال تأسیس شعب در بخش‌های استان است، امیدوارم که کارهای ساختمانی این مسئله حل شود و ما در نخستین کارگروه کشوری مجوز رسمی بگیریم تا نیروهای امدادی در استان پخش شوند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان قم طرح احداث یک سوله امدادی را در بخش سلفچگان در دستور کار داشت که اگر مسائل مربوط به این طرح حل شود، سوله امدادی سلفچگان آماده افتتاح است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم در خصوص گروه‌های امدادی در استان تصریح کرد: ما تیم امدادی واکنش سریع را در استان تشکیل دادیم که این تیم آماده شرکت در مانورهای مختلف در خصوص پدافند غیرعامل است، البته ما یک رزمایشی را با 6 استان در تهران برگزار خواهیم کرد.

گل‌فشان با اشاره به اقدامات هلال‌احمر در حوزه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مدیریت سوانح و نقاط حساس شناسایی‌شده در قم از سوی جمعیت هلال‌احمر آماده بهره‌برداری است، همچنین وظایف این جمعیت در خصوص پدافند غیرعامل مورد بازبینی قرار گرفت و وظایف هلال‌احمر احصاء شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار