خبرهای داغ:
اخبار کوتاه انتظامی استان اصفهان

۱۵ تن برنج قاچاق در خمینی‌شهر کشف و ضبط شد

کشف ۳ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرضا، کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در خمینی‌شهر و اعتراف سارق داخل خودرو به ۳۵۰ میلیون ریال سرقت از جمله مهمترین اخبار کوتاه استان اصفهان است.
کد خبر: ۸۷۶۳۵۳۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: یک محموله لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا توقیف شد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار 40 فوت که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله لوازم‌خانگی شامل آب‌میوه‌گیری، ساندویچ ساز و اتوی لباس فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی افزود: ارزش این محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال اعلام‌شده است. در این راستا راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور به‌طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرارگرفته و این نیرو هرگز اجازه جولان و فعالیت به این افراد سودجو را نخواهد داد.

کشف 15 تن برنج قاچاق در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از توقیف 15 تن برنج قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو احمدی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خمینی‌شهر حین گشت زنی در این شهرستان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، مقدار 15 تن برنج قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به این‌که بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف‌ شده 750 میلیون ریال اعلام ‌شده است گفت: در این راستا یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: ورود بی‌رویه کالای خارجی قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی، برای سرمایه‌گذاران داخلی نیز ناامنی به همراه خواهد داشت.

اعتراف سارق داخل خودرو به 350 میلیون ریال سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو در شرق شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های آشکار و پنهان موفق شدند یک سارق را حین سرقت از یک خودروی پراید دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی بیان کرد: این سارق در تحقیقات به‌عمل‌آمده به سرقت 350 میلیون ریال اموال داخل خودرو در شهر اصفهان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل سارق به مراجع قضائی به مردم توصیه کرد حتی‌الامکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید، درصورتی‌که مجبور به پارک خودرو در خیابان یا کوچه شدید وسایل با ارزش را داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید و خودروی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی و غیره مجهز کنید.

ارسال نظرات