خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار با دیدار هیأت رئیسه مجمع بسیج استان قزوین گفت: در انجام کارها به دنبال جلب رضای الهی هستیم و اگر با اخلاص و به دور از منیت‌ها کارها را انجام دهیم، این امر محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۷۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار هیأت رئیسه مجمع بسیج استان قزوین با بیان این‌که امروز «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) را از زبان رهبری می‌شنویم، اظهار کرد: امروز در مقابل نظام اسلامی لشکر لشکر دشمنان و ابن زیادهای بین‌المللی صف کشیده‌اند و باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های آن‌ها ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: در مقابل این جریان استکباری، اقشار مختلف مستضعفان عالم قرار دارند که پشتیبان جمهوری اسلامی هستند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: در طرف مقابل دشمنانی قرار دارند که امام حسین(ع) در وصف نماینده آن‌ها که یزید بود می‌فرماید: یزید فسق و فجور، جنایت و گناه را علناً انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در یک بمباران در یمن حدود 700 نفر به زیر آوار رفته‌اند؛ در حالی‌که اگر یک امریکایی به خاطر ظلم و جنایت کشته شود، آن‌ها سرو صداهای بسیاری را بپا می‌کنند.

وی به اهمیت اخلاص در پیروزی و اثرگذاری در کارها اشاره کرد و گفت: ما در انجام کارها به دنبال جلب رضای الهی هستیم و اگر با اخلاص و به دور از منیت‌ها کارها را انجام دهیم، این امر محقق خواهد شد.

عابدینی با بیان این‌که قیام امام حسین (ع) با همین هدف اثرگذار شد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروی از اهداف و آرمان‌های قیام اباعبدالله (ع) به پیروزی رسید و این انقلاب یکی از ثمرات واقعه عاشورا است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها