خبرهای داغ:
امام جمعه شهمیرزاد گفت: بقاع متبرکه شعبه‌ای از حرم امام حسین (ع) بوده و ایران اسلامی پرچم‌دار اسلام حسینی است.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۴۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدداوود احمدپناه با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان با بیان اینکه بقاع متبرکه و آستان مقدس امام‌زادگان شعبه‌ای از حرم امام حسین (ع) است، اظهار داشت: ایران اسلامی پرچم‌دار اسلام حسینی است و آمریکا و آل‌سعود پرچم اسلام یزیدی را برافراشته‌اند.

وی در مورد سوگواره بصیرت عاشورایی گفت: بصیرت ریشه قیام عاشورای امام حسین (ع) است.

امام جمعه شهمیرزاد در ادامه تصریح کرد: امام راحل و بعد از ایشان، مقام معظم رهبری با درایت و اندیشه ناب خود، ابعاد مختلف اسلام ناب محمدی (ص) را ترسیم کرده و به جامعه اسلامی شناساندند.

احمدپناه با تأکید بر اینکه امروز شیعه اصیل و ناب و شیعه انگلیسی داریم، اضافه کرد: شیعه انگلیسی، تفکری است که با پول انگلستان، این استعمار پیر چرخانده می‌شود و آن‌ها به مقدسات شیعه و اهل سنت جسارت می‌کنند.

امام جمعه شهمیرزاد با اشاره به اینکه داعش در دامن آمریکا و استکبار جهانی تربیت شده است، تصریح کرد: اسراییل امروز در خواب راحت بوده؛ زیرا شاهد کشتار توسط این گروه تروریستی است و افکار عمومی از جنایت‌های اسراییل به سمت داعش منحرف شده است.

احمدپناه با بیان اینکه داعش به نام اسلام مسلمانان را قتل‌عام می‌کنند، اضافه کرد: غربی‌ها به دنبال گسترش جریان اسلام‌ستیزی و ایران‌هراسی هستند؛ زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در اسلام ناب محمدی (ص) دارد.

امام جمعه شهمیرزاد تأکید کرد: لبنان و بخشی از سوریه و عراق که شیعیان با اخلاصی دارد، در اردوگاه اسلام حسینی و در جبهه مقاومت برابر تهاجم یزیدیان زمان قرار دارند و آمریکا، آل‌سعود و انگلیسی‌ها پرچم اسلام یزیدی را برافراشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها