خبرهای داغ:
امام جمعه بیارجمند:

سوگواره بصیرت عاشورایی جلوی تخریب نظام اسلامی را می‌گیرد

امام جمعه بیارجمند گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی جلوی تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌گیرد و اثرگذاری زیادی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۳۴۴۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد احمدی با اشاره به اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه‌های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در استان سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری حسین (ع) زمان هستند، اظهار داشت: ایران اسلامی کشوری حسینی بوده و جبهه یزیدیان زمان دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در مورد سوگواره بصیرت عاشورایی گفت: بصیرت، عمق قیام عاشورا امام حسین (ع) بوده است که بیش از گذشته باید در جامعه اسلامی نشر داده شود.

امام جمعه بیارجمند در بحث تفکر انقلابی از عاشورا تا انقلاب اسلامی و در تشریح تشابهات انقلاب اسلامی ایران با قیام عاشورا افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از قیام عاشورای امام حسین (ع) است.

احمدی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) از شاگردان مکتب امام حسین (ع) بودند، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با الهام گرفتن از قیام عاشورا و در سایه امر به معروف و نهی از منکر از ارزش‌های قیام عاشورا، انقلاب اسلامی را رقم زدند.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه امام راحل با الگوبرداری از قیام عاشورا از هیچ‌چیز نترسید، اضافه کرد: امام راحل برابر رژیم طاغوت و یزیدیان زمان تنها بود و تنها قیام کرد و مردم و علما همراه او شدند و با شاه و استکبار جهانی با در دست داشتن پرچم امر به معروف و نهی از منکر مبارزه و استکبارستیزی جنگید.

احمدی با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ابعاد مختلف اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: امام راحل استکبارستیزی را به درسی از قیام عاشورا تبدیل کرد؛ مقام معظم رهبری هم منادی استکبارستیزی در جایگاه رهبریت جهان اسلام هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها