در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دیلم، حجت الاسلام دشتی، داشتن بصیرت، جریان شناسی و آگاهی به زمان را ضروری خواند.
کد خبر: ۸۷۶۳۳۹۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت الاسلام دشتی داشتن بصیرت، جریان شناسی و آگاهی به زمان را ضروری خواند و گفت: ایجاد شبهات اعتقادی و مشکلات اخلاقی نتیجه کار و تلاش دشمن بوده و در این شرایط لزوم بصیرت و شناخت چاره ساز خواهد بود.

حجت الاسلام دشتی همچنین به دو تفکر انقلابی گری و مصلحت اندیشی اشاره کرد و اظهار داشت : رهبر انقلاب در حین انجام مذاکرات، منطق و گفتمان انقلابی و استکبار ستیزانه خود را علیه دشمن حفظ کردند و نشان دادند که در هیچ شرایطی نباید در مقابل ظالمان سکوت کرد.

وی خاطرنشان نمود: ما درس استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل دشمن را از قیام امام حسین (ع) در برابر یزید آموخته ایم.

امام جمعه موقت بوشهر ترویج منویات رهبری را مهم خواند و نمایندگی ولی فقیه در سپاه را مبین نظرات و رهنمودهای معظم له خواند.

وی تفکر انقلابی رهبری را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) دانست و اظهار نمود: در آن زمان دوری از روحیه انقلابی، دنیاطلبی، رکود و سستی باعث شد بعد از 50 سال نوه پیامبر بدست کسانی که بعضاً صحابی پیامبر نیز بوده اند به شهادت برسند و بایستی شخصیتی همچون امام حسین و خانواده اش فدا شوند تا امت اسلامی بیدار و حقایق دین احیا شود.

حجت الاسلام دشتی  افزود: امروز هم رهبر انقلاب تذکرات فراوانی را پیرامون هوشیاری و بصیرت مردم در برابر تهاجم فرهنگی و برگشت به ارزشهای دینی و انقلابی می دهند که توجه همه جامعه بویژه نخبگان را می طلبد چرا که ایشان ضرورت روحیه انقلابی را حتی از خبرگان رهبری عالی ترین مجمع در نظام مطالبه کردند. 

قبل از سخنرانی حجت الاسلام دشتی،امام جمعه دیلم نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای حجت الاسلام فاطمی پویا طی بیانات کوتاهی  به رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پرداختو وحدت بخشی بین دستگاهها را از جمله اهداف رهبری خواند که می تواند مورد توجه و تاکید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار بگیرد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ احمد اسدی فرماندهی ناحیه دیلم ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان تصریح کرد: دشمنان از ما دست بر نمی دارند زیرا ما پیرو امام حسین (ع) هستیم و با شعار هیهات من الذله زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

در پایان ضمن قرائت حکم مسئولیت حجت الاسلام باقری راد بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیلم با حضور مسئولین شهرستانی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تلاشهای چندین ساله حجت الاسلام فاطمی پویا تجلیل گردید.

گفتنی است ایشان چندی پیش در شهرستان گناوه در همین سمت منصوب گردیده و ادامه خدمت می دهند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها