دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: ۹ نفر از متهمان باند سازمان‌یافته مدلینگ و ابتذال در زاهدان پس از بازجویی و تکمیل تحقیقات مقدماتی آزاد شدند
کد خبر: ۸۷۶۳۲۷۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
محمد مرزیه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در زاهدان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، 24 مهرماه شناسایی شده و 11 نفر از عوامل آن با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: از آنجا که نگاه دستگاه قضایی مبنی بر پیشگیری و اصلاح است، تصمیم بر آن شد متهمان فریب خورده این پرونده پس از ارشاد و اخذ تعهد آزاد شوند.
وی افزود:  9 نفر از متهمان پس از بازجویی و تکمیل تحقیقات مقدماتی آزاد و تحویل خانواده‌هایشان شدند و در حال حاضر دو متهم اصلی این پرونده جهت تکمیل تحقیقات در اختیار سازمان اطلاعات سپاه قرار دارند تا سیر پرونده آنها تکمیل شود.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تاکید بر برخود جدی با این‌گون فعالیت‌ها اظهار داشت: در بازرسی از منزل دو متهم اصلی این پرونده تعدادی مهر جعلی ادارات، شرکت‌ها و آتلیه‌های مختلف کشف شده است.

ارسال نظرات