خبرهای داغ:
مسوول راهبردی بسیج قزوین:

کارآمدی تمدن اسلامی باید به همه دنیا ثابت شود

مسوول مرکز راهبردی بسیج قزوین در نشست خبری با رسانه ها به تبیین برنامه های مجمع بسیج پرداخت.
کد خبر: ۸۷۶۳۲۶۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، مهدی خلج مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری که صبح دوشنبه به منظور تبیین برنامه های سومین مجمع عالی بسیج اقشار استان در سالن فرماندهی سابق ناحیه امام حسن(ع) برگزار شده بود اظهار کرد: مفهوم نظام سازی رسیدن به تمدن اسلامی است.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی دهه پیشرفت و عدالت اسلامی است، غلبه نظام اسلامی بر نظام سلطه طبق منویات رهبر معظم انقلاب باید با برنامه ریزی صورت گیرد چرا که دشمنان انقلاب به دنبال ناکار آمدی ما هستند و ما با کارآمدی باید در برابر آنان بایستیم.

خلج اذعام کرد: ما در حوزه های مختلف از جمله دین، اقتصاد، سیاست، علم و بحث های دیگر کار گروه های تخصصی تشکیل داده ایم تا بتوان به کار آمدی نظام بیفزاییم.

این مسئول تبیین کرد: به مرور زمان و با توجه به نیازهای جامعه هر سازمانی به روز رسانی می‌شود، چشم‌انداز سازمان بسیج نیز طبق زمان تغییر کرده است؛ سابق بر این ارتش ۲۰میلیونی هدف  بود اما امروز با رسیدن به ارتش 20 میلیونی تحقق جامعه اسلامی افق آینده است.

وی نصریح کرد: اولین کاری که در مرکز راهبردی بسیج انجام گرفته شناسایی کارشناسان و نخبگان و اندیشمندانی است که روحیه جهاد و انقلابی دارند، سپس آنها را در مجامع شهرستانی و استانی سازماندهی کردیم و در مرحله بعد ایده پردازی و طرح های آنان را برای کمک به دولت مردان برای رفع مشکلات مردم  به کار خواهیم گرفت.

خلج با اشاره به گفتمان غالب امام و رهبری گفت: با روی کار آمدن دولت‌ها با رویکردهای متفاوت تغییر گفتمان ها را شاهد هستیم و ما می خواهیم گفتمان امام و رهبری  غالب باشد و برای اینکار  مطالبه گری از کارگزاران نظام داشته باشیم آن را در قالب طرح و برنامه ارائه خواهیم داد.

وی افزود: ما ۲۱قشر بسیج در استان داریم و ۲۱مجمع هم از اقشار مختلف بسیج برپا کرده ایم.

این مسئول تشریح کرد: شورای قشر مشکلات را در حوزه فعالیت خودشان مطرح می‌کنند و برای عموم اقشار ده کارگروه تعیین کرده ایم و کارگروه های اقتصادی با بررسی کارشناسان انجام می شود.
وی گفت: جمعا ۸ مجمع شهرستانی داریم که در زمینه های مختلف از جمله افزایش سوادرسانه ای افراد و خانواده ها فعالیت می کند که طرح های مختلفی از جمله بهینه سازی  آب و خاک قزوین که عصمت آباد به عنوان پایلوت می باشد.
مسئول راهبردی بسیج سپاه صاحب الامر(عج): طرح هدفمند سازی پایان نامه ها با رویکرد دانشگاه و صنعت را در دستور کار داریم و طرح دیگر داربستی کردن باغات انگور است و ما باید برای رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی تلاش کنیم.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار