افزایش آمار طلاق در کهگیلویه وبویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزایش آمار طلاق در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۷۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به دستور کار جلسه در خصوص نامگذاری هفته فرهنگ در هر شهرستان، اظهار داشت: هفته فرهنگ در هر شهرستان فرصت خوبی در جهت هویت‌بخشی به آموزه‌های دینی و نشان دهنده فرهنگ هویتی آن منطقه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نامگذاری هفته‌ای به نام هر یک از شهرستان‌های استان با برگزاری برنامه‌های ویژه هر روز برگزار می‌شود، عنوان کرد: به طور قطع اجرای برنامه‌های ویژه جوانان در این آیین آنها را از تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: 4 موضوع طلاق، خودکشی، حاشیه‌نشینی و مواد مخدر اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی در استان کهیگلویه وبویراحمد است و باید در این راستا با برنامه‌ریزی کاربردی اقدام شود.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه پدیده خودکشی در استان وضعیت مطلوبی ندارد، عنوان کرد: آمارها نگران کننده است و باید برای رفع ریشه‌ای این آسیب و معضل اجتماعی تمامی مسئولان با ارائه نظر کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاهی تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهیگلویه وبویراحمدبا تاکید بر اینکه در خصوص حاشیه‌نشینی در سطح استان اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح استان با احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره و خانه‌های بهداشت گام‌های موثری در این راستا برداشته است.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پانزدهم در سطح کشور بوده که از اعتبارات حاشیه‌نشینی استفاده کرده است، تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان همانگونه که در راستای رفع این معضل تلاش کردند برای رفع سایر اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی در استان تلاش کنند تا شاهد جامعه آرام و توسعه یافته باشیم.

محمدی با بیان اینکه وضعیت طلاق و خودکشی در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است، تصریح کرد: : مسئولان با حساسیت بیشتری به آسیب‌های اجتماعی توجه کنند چراکه افراد همواره در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند و هیچکسی از این پدیده در امان نخواهد بود.

ارسال نظرات