خبرگزاری بسیج: صبح امروز کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در مدرسه پروین اعتصامی باقرشهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۶۳۱۷۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از انواع این آسیب ها صبح امروز کارگاه آموزشی در مدرسه پروین اعتصامی برپا شد .

قربانی با اشاره به اینکه آسیب اجتماعی می تواند تربیتی ، اخلاقی ، فرهنگی و اجتماعی باشد ، افزود : دانش آموزان  پایه پنجم و ششم ابتدایی مدرسه پروین اعتصامی امروز با انواع آسیب های اجتماعی خصوصا فضای مجازی و استفاده نادرست از موبایل و تبلت آشنا شدند .

قربانی با اعلام اینکه استفاده نادرست از گوشی و تبلت در فضای مجازی می تواند آسیب جدی به دانش آموزان وارد کند، اظهار داشت: امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از اینترنت متاسفانه آسیب جدی می تواند به یادگیری دانش آموزان وارد کند چرا که خلاقیت و نوآوری را از دانش آموزان گرفته و آنها را درگیر فضای مجازی و بازی های یارانه ای می کند .

مسئول آموزش شهروندی تصریح کرد: در این کارگاه سعی نموده ایم با راهکارهای مناسب دانش آموزان را به سوی خلاقیت و استفاده کمتر از موبایل و تبلت سوق دهیم تا بتوانند ذهنشان را خلاق کرده و از آسیب های اجتماعی به دور باشند .

گفتنی است ؛ این کارگاه با حضور ۹۰ دانش آموز در پایه پنجم و ششم ابتدایی در مدرسه پروین اعتصامی برگزار شد .

ارسال نظرات