خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

200 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در سمنان اجرا می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت:200برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان سمنان برگزار خواهد شد و به عبارتی در طول این هفته برنامه ریزی برای انجام یک رویداد ورزشی در هرساعت انجام می شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۵۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فرزاد فتاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره کل تربیت بدنی اداره کلورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: شعار این هفته با عنوان سلامت، افتخار و معنویت با ورزش از امروز مهرماه تا دوم آبان ماه نامگذاری شده است.

وی افزود: اصحاب رسانه در توسعه و تعمیم ورزش استان نقش اثرگذاری دارند و باید گفت بخش اعظمی از موفقیت های اداره ورزش و جوانان در اقصی نقاط استان وابسته به اصحاب رسانه و مطبوعات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه امروز جامعه به خوبی به نقش رسانه پی برده و حرمت قلم به خوبی ارزشگذاری شده است، ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان یکی از نکاتی که بسیار به آن توجه می شود بحث رسانه ها و خبرنگاران است.

فتاحی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید خدمات گسترده ای در حوزه ورزش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های زیادی در دولتهای گذشته احداث شده است و بیش از سه هزار طرح روی دست این دولت گذاشته شد که این پروژه ها در 10 سال آینده هم به بهره برداری نخواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان داشت: خوشبختانه با استفاده از ظرفیتهای قانونی دز سال گذشته و امسال حدود 600 پروژه با مشارکت بخش خصوصی و خیرین به بهره برداری رسید.

فتاحی گفت: منحنی رشد ورزش استان در حال نوسان است که برای پایان دادن به این موضوع باید بر روی یکسری مساءل سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به توجه ویژه رسانه ها به ورزش قهرمانی اذعان داشت: باید در کنار ورزش همگانی به ورزش قهرمانی هم توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر فراهم سازی کارهای زیرساختی در امر ورزش اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه های مهمی باید به بهره برداری می رسید که با اعتبارات خوب دولت به بهره برداری رسید اما هنوز پروژه های زیادی بر زمین مانده اند.

فتاحی یادآور شد: 200برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان سمنان برگزار خواهد شد و به عبارتی در طول این هفته برنامه ریزی برای انجام یک رویداد ورزشی در هرساعت انجام می شود.

وی بیان داشت: بحث استعدادیابی ها از ابتدای سال در رشته های مختلف ورزشی آغاز و پایگاه های قهرمانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: با توجه به نگاه سنتی حاکم بر ورزش استان متاسفانه مربیان و ورزشکاران هنوز نتوانسته اند خود را با وضعیت استعدادیابی تطبیق و از خدمات پایگاه ها استفاده کنند.

فتاحی بیان داشت: تمام تلاش ما برای حداقل حضور 6 تا 10 نفر ورزشکار از استان سمنان در بازی های آسیایی جاکارتا انجام خواهیم داد.

وی بیان داشت: در ورزش استان بخش خصوصی بسیار می تواند گره گشا باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به فعالیت ورزش شهرستان ها حتی بیش از مرکز استان گفت:دستگاه های اجرایی می توانند به ورزش کمک کنند و این امر باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.

فتاحی یادآور شد: دو مسابقه بین المللی بدمینتون و ووشو در بهمن ماه و فروردین ماه به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دو سال گذشته با وجود تمام مشکلات کارهای بزرگی همچون افتتاح استادیوم15 هزار نفری سمنان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر اینکه باید ورزش استان را به تمام کشور معرفی کرد تا شاهد پویایی ورزش استان باشیم، گفت در این خصوص موفقیت های خوبی کسب شده که از جمله آن ارتقای جایگاه در بین فدراسیون های ورزشی و دستگاه های اجرایی بوده است.

فتاحی با بیان اینکه سه هزار ورزشکار از سراسر کشور سال گذشته به استان امدند، گفت: ما می خواهین همانگونه که در اقتصاد و فرهنگ استان سمنان به عنوان یک قطب مطرح است، دز ورزش هم بتوانیم با گرفتن میزبانی مسابقات ورزشی، ورزش و ورزشکاران استان را تقویت و در میادین ورزشی هم بدرخشیم.

وی با اشاره به 45 میربانی مسابقات ورزشی در شش ماهه اول سال جاری و اردوهای ورزشی اظهار داشت: باید جامعه، مردم و مسوولان را بیش از پیش با ورزش آشنا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان داشت: سرانه فضای ورزشی استان سمنان بسیار مطلوب است و 35 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان داریم که از این تعداد 11 هزار ورزشکار از جامعه بانوان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها