خادمان الشهدای کنگره ملی امیران، سرداران و 1880 شهیداستان با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۶۳۱۵۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم با بیان اینکه  ۱۵۰ خادم الشهدا برادر و خواهر در امر پذیرایی، راهنمایی، ایستگاهای صلواتی، بسته بندی و توزیع بسته های فرهنگی در کنگره ملی شهدای استان فعالیت می کردند، افزود: این خادمان نیت خالص خود را به شهدا ثابت کردند.

وی با بیان اینکه کاری که خادم الشهدا انجام می دادند دیده نمی شد، اظهار داشت: به همین علت اولین تجلیل و قدردانی از این قشر صورت گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما در خیال شهدا سرافراز بیرون آمدیم، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا یک کار نشده ای بود که باید انجام می شدو به حمدالله با یاری خود شهدا و همت جهادی تمامی بچه های استان این امر محقق شد.

 بوعلی با بیان اینکه بچه های این استان نشان دادند که ظرفیت های خوبی در تمامی زمینه ها دارند، یادآور شد: برگزاری  اولین کنگره ملی شهدا این توانمندی را بروز داد.

وی با بیان اینکه به رغم محدودیت های اعتباری و امکانات که در استان وجود داشت این کنگره به بهترین نحو برگزار شد، ادامه داد: ما با تمام وجود این موضوع را حس و درک کردیم که وقتی دستمان خالی است شهدا دستمان را می گیرند.

پاسخ به برخی شائبه ها در خصوص کنگره ملی شهدای استان

سردار بوعلی افزود: تعدادی گفتند که چند ده میلیارد تومان هزینه برگزاری کنگره ملی شهدای استان شده است اما بنده عرض می کنم که این مراسم با مشارکت همه عموم مردم و دستگاه های اجرایی انجام شد.

وی با بیان اینکه ما حتی یک تومان پول غذا، کرایه اتوبوس، پذیرایی ندادیم، اظهار داشت: نیازی به پرداخت پول نبود چرا که همه در این زمینه کمک کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تنها ۴۰۰ میلیون تومان به ستاد کنگره شهدا پول پرداخت کرد، تصریح کرد: این پول هزینه ساخت و نصب ۵ هزار تابلو شهید در استان شده  و الحمدالله فضای شهری شهرستانها مزین به عطر و بوی شهدا شده است که این یک کار بی نظیر بود.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه  برگزاری اولین کنگره ملی شهدا در ابتدا یک کار سخت بود، ادامه داد: ما در ابتدا حتی مکانی برای ستاد نداشتیم که به لطف خدا و یاری شهدا  این کار در بهترین سطوح بالا انجام گرفت.

برگزاری کنگره ملی شهدا یک کاری بی نظیر و در خورشان شهدا بود

وی تاکید کرد: اگر ما همواره با شهدا باشیم همه چیز درست خواهد شد که نمونه آن برگزاری کنگره ملی بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۱۸ استان میهمان در این کنگره ملی شهدا وجود داشت، یادآور شد: همه این میهمانان عنوان کردند که این برنامه در سطح عالی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها و کاریهایی که در این برنامه انجام شد بومی بود، یادآور شد: تنها دو مجری از خارج از استان به خاطر اینکه تنوعی ایجاد شود دعوت شدند.

ارسال نظرات