خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 11 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای این استان و دستگیری 71 نفر متهم و قاچاقچی طی یکماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۳۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عزت الله رشیدیان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان آذربایجان غربی در سراسر مرزهای استان طی یکماه گذشته مجموعه عملیاتهایی را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این راستا مرزبانان موفق شدند 7 هزار ثوب البسه قاچاق خارجی ، 13 هزار لیتر سوخت، یک میلیون نخ سیگار خارجی، 276 رأس احشام و 264 رأس دواب قاچاقچیان را کشف و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در مجموع عملیاتها 71 نفر متهم دستگیر و با تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.

رشیدیان ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را یازده میلیارد ریال اعلام کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل زمستان تمامی تهمیدات لازم برای جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان و تردد غیرمجاز مرزی اندیشیده شده و مرزبانان کوچکترین تردیدی در این راه به خود نخواهند داد.

رشیدیان همچنین با هشدار به خطرات تردد غیرمجاز در مناطق مرزی به مرزنشینان و سایر هموطنان، آنها را از اینگونه اعمال برحذر داشت.

ارسال نظرات