خبرهای داغ:
دومین تغییر روسای ادارات بوکان در مهر ماه سال جاری و به فاصله 10 روز به اتاق مدیریت ابفای شهری این شهرستان رسید تا محمد معروفی سکان مدیریت این اداره را به معاون خود سلمان خدایاری واگذار کند.
کد خبر: ۸۷۶۳۰۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دومین تغییر روسای ادارات بوکان در مهر ماه سال جاری و به فاصله 10 روز به اتاق مدیریت آبفای شهری این شهرستان رسید تا محمد معروفی سکان مدیریت این اداره را به معاون خود سلمان خدایاری واگذار کند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره آبفای شهری بوکان با حضور مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان آذربایجان غربی و مسئولان ارشد شهرستانی برگرار شد.

در این آئین "محمد معروفی" مدیر امور آب و فاضلاب شهری بوکان تودیع و "سلمان خدایاری" به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

سلمان خدایاری مدیر جدید امور آبفای شهر بوکان فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و معاون سابق آبفای شهری بوکان است.

وی بعد از آئین تودیع و معارفه در گفتگوی کوتاه با خبرگزاری بسیج ، رفع مشکلات کم آبی در فصل گرم، بهبود و گسترش زیر ساخت ها در بخش های فاظلاب و آب شرب را از مهم ترین برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: امید است با همکاری و هماهنگی دیگر ارگانهای سطح شهر بتوانیم بسیاری از مشکلات موجود در زمینه آبفای شهری را بهبود و استاندارد سازی کنیم.

محمد معرفی نیز که در دو دوره زمانی مدیریت آبفای شهری بوکان را عهده دار بود بعد از مراسم تودیع در بوکان در مهاباد به عنوان مدیر امور آبفای شهری این شهرستان معارفه شد.

معروفی رئیس سابق اداره آبفای شهری بوکان، برای سلمان خدایاری رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است 13 مهر ماه نیز حجت الاسلام عادل نجفیان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بوکان تودیع و به جای آن حجت الاسلام ایمانی معارفه شدند.

ارسال نظرات