عبارات لاتین مثل «IPC» و «FATF» استفاده می‌کنند تا تلقی این شود که دولت نسخه‌هایی را از جاهایی پیچیده و آورده است ...
کد خبر: ۸۷۶۲۹۸۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

محمود صادقی که با رای لیستی بخشی از مردم تهران به مجلس راه یافته است مدعی « خط رسانه‌ای مافیایی علیه دولت » شد!

صادقی که از اصلاح‌طلبان و حامیان سرسخت دولت می‌باشد به روزنامه‌ی خانوادگی هاشمی رفسنجانی گفت:« کسانی که در انتخابات نتوانستند اعتماد مردم را جلب کنند و موفق نشدند، با این سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها به نوعی انتقام خودشان را از مردم می‌گیرند. آنها در عرصه رسانه سعی می‌کنند هر روز موجی را درست کنند. من از نزدیک شاهد هستم در لابی مجلس انواع خبرنگاران می‌آیند و اول هر هفته کاملا پیداست که یک خط رسانه ای مافیایی به اینها داده شده که موجی درست کنند. خود خبرنگار هم بعضا نمی‌داند چه دارد می‌گوید. فقط به او گفته‌اند که این را بگو و این را بپرس. عبارات لاتین مثل «IPC» و «FATF» استفاده می‌کنند تا تلقی این شود که دولت نسخه‌هایی را از جاهایی پیچیده و آورده است.»

وی بی اشاره به مطالبات ملت ایران از دولت و همچنین نمایندگان افزود: «سعی می‌کنند به حرکت دولت به خصوص در مقوله برجام قفل بزنند. من فکر می‌کنم بخشی به خاطر جنبه سیاسی و بخشی به خاطر منافع است. در عادی‌شدن اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اینها ضرر می‌کنند. در واقع با شفاف شدن اوضاع امکان عمل آنها ضعیف می‌شود. یعنی ویژه‌خواری‌هایی که آن دوره داشتند در این رفتار آنها دخالت دارد و از هیچ ترفندی دریغ نمی‌کنند.»

این‌روزها قاطبه‌ی ملت ایران سخت پی‌گیر اخبار مرتبط با برجام و فتح‌الفتوحات و معجزه‌های اقتصادی برباد رفته‌ی آن هستند!در حالی که همچنان اخبار نا‌امید کننده از عدم پایبندی غرب به تعهداتش مردم را نا‌امید می‌کند اخیرا وزیر انرژی آمریکا با اعلام اینکه نگران ناامیدی مردم ایران از برجام می‌باشد ،گفته است :« ما همه تعهدات خود را تمام و کمال انجام داده‌ایم.»

با این حال برخی نمایندگان به جای تلاش برای احقاق حقوق ملت و پیگیری تعهدات غرب در برجام با اختیارات خویش تنها دلواپسیشان کاهش محبوبیت دولت تحت حایتشان با اطلاع‌رسانی خبرنگاران در خصوص مسائل مهم مطروحه در صحن مجلس همچون «IPC» و «FATF» و یا پیگیری نتایج برجام است!!

ارسال نظرات