اعزام خواهران دانش آموز شهرستان چالوس به اردوهای راهیان نور

سرهنگ علی رئیسی فرمانده سپاه ناحیه چالوس ضمن بیان اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور غرب کشور از این شهرستان گفت: در اردوهای 5 و 6 روزه، زائرین خواهر از یادمانهای مختلف عملیاتی در غرب کشور باز دید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۰۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سفر به مناطق جنگی یا همان سرزمین های نور یکی از سفرهای معنوی است که سبب جلای نفس و روح می شود و برای رفتن به این سفر باید با سر و دل عزم سفر کنی و عازم سرزمین لاله های گلگون شوی.
این سرزمین ها خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعه ای از بهشتی هستند که یادگاران دوران جنگ در گوشه گوشه آن آرمیده اند.

سرزمین نور،سرزمین بصیرت ها و رشادت و مقاومت هایی است که با تمام زیبایی ها و خاکهای سرخش بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت را می دهند که هر فردی به آنها سفر می کند حال و هوای دیگر پیدا می کند. اردوی راهیان نور سفر به سرزمین عشق و نور است، سرزمینی که بابت هر یک وجب آن خون پرداخت شده است.
سرهنگ علی رئیسیفرمانده سپاه ناحیه چالوس افزود: در این اردوهای 5 و 6 روزه زائرین از یادمانهای مختلف عملیاتی در غرب کشور باز دید خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: در این اردوها زائران خواهر و بردار طی چندین مرحله و در قالب 2 دستگاه اتوبوس اعزام شدند و از مناطق عملیاتی بازمانده از جنگ تحمیلی در غرب کشور بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها