خبرهای داغ:
دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش کشور در کنگره 3000 شهید استان:
خیلی از شهدا با دست بردن در شناسنامه هایشان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و ملتی که زنان و مردانشان اینچنین روحیه ای دارن شکست ناپذیرند. وما در دفاع مقدس نشان دادیم که پیروزیم و همچنان پیروزیمان را حفظ میکنیم.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۶۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش کشور در سومین روز از برگزاری کنگره 3000 شهید استان ایام سوگواری ابا عبدالله (ع) را تسلیت گفت و در آغاز سخنانش اظهار کرد: 36 هزار دانش آموز شهید و نزدیک به 5هزار شهید معلم و فرهنگی الگوی زمان حال معلمین و دانش آموزان کشور اسلامی ما هستند.
دکتر فانی با اشاره به قرآن کریم   {وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ}   افزود: شهدا همیشه زنده هستند و نزد خداوند روزی میخورند، و میتوان گفت گنجینه هایی هستند که میتوانیم به آنان متوسل شویم.

وزیر آموزش و پرورش گفت؛ شهادت فنا شدن انسان برای میل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است و یا میتوان گفت شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است ، 

دکتر فانی اظهار داشت: شهدا این مسیر را انتخواب کرده اند و میل به مسیر هدایت کننده به سمت خدا را دارا بودند،

وی دیدگاه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) را اینطور بیان کرد که؛ شهادت را عذت ابدی و رمز پیروزی دانسته و تاکید فرمودند که شهادت فخر اولیا و ما بوده است و در بیاناتی دیگر از ایشان شنیده ایم که خدمت به شهید خدمت به نبی اکرم است.

دکتر فانی گفت؛ خیلی از شهدا با دست بردن در شناسنامه هایشان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و ملتی که زنان و مردانشان اینچنین روحیه ای دارن شکست ناپذیرند. وما در دفاع مقدس نشان دادیم که پیروزیم و همچنان پیروزیمان را حفظ میکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها