علیرام نورایی در گفتگو با «بسیج»:

رفتن به شبکه‎های ماهواره‎ای برای بازیگران ما سرابی بیش نبود/ بدون امکانات فیلم شایسته دفاع مقدس ساخته نمی‎شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اینکه تعدادی از بازیگران به شبکه های ماهواره ای رفتند فکر می کنم از ابتدا کار اشتباهی بود که دوستان انجام دادند و سرابی بیش نبود.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۶۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یک قرارداد سینمایی دارم که فعلا در مراحل پیش تولید است و انشاء الله به زودی کلید می خورد و خبر آن از طریق روابط عمومی داده می شود.

وی افزود: کار کم ساخته می شود و به بازیگران پیشنهاد نمی شود باید بازیگران را جذب کنند کم کم کارهای سینمایی برای جشنواره در حال کلید خوردن است ولی ما همچنان مشکل بودجه را داریم و به هر حال بخش جدانشدنی سینما است.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اینکه تعدادی از بازیگران به شبکه های ماهواره ای رفتند فکر می کنم از ابتدا کار اشتباهی بود که دوستان انجام دادند و سرابی بیش نبود. من آرزوی موفقیت برای همه همکاران دارم ولی اصولا اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد این مسئله باید در مملکت خودمان برای بازیگران باشد .

نورایی گفت: در ساخت فیلم های دفاع مقدسی باید تجدید نظر شود و راجع به بودجه هایی که تخصیص داده می شود توجه شود چون اتفاق بزرگی است و با صرفه جویی کردن و امکانات ندادن فیلم دفاع مقدسی ساخته نمی شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم کارهای درخور و شایسته آن هشت سال دفاع مقدس و این سالهای متمادی مقاومت ساخته شود که خود به خود برای اکران آنها هم جذابیت های ویژه ای وجود داشته باشد و امکانات خاصی را در نظر بگیرند. صد در صد تبلیغات برای این گونه فیلم ها هم باید بیشتر شود امیدوارم که روز به روز در این عرصه پیشرفت کنیم.


ارسال نظرات