خبرهای داغ:
مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج طبس از اعزام 50 نفر به وسیله یک دستگاه اتوبوس به مدت 3 روز به زیارت امام رضا (ع) در شهرستان طبس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۲۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

ابوالقاسم معماریان مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) که برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام می شوند خبر داد.

معماریان با بیان این خبر افزود: در راستای طرح اعزام مشهد اولی ها ، با هدف تشویق و ارتقاء روحیه معنوی و استفاده از فضای معنوی بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام شدند.

 وی در ادامه اظهار کرد: اردوهای زیارتی و تشرف به اماکن مقدس به ویژه زیارت قبور ائمه اطهار علیهم السلام، اثرات عمیق معنوی خاصی در روح و روان انسان به خصوص نوجوانان و جوانان ایجاد می کند و رفتار و شخصیت او را تحت الشعاع قرار می‌دهد، این اردوها ایمان و معنویت و همچنین امنیت روانی را در قلب او استوار می کند، امید است این اردوهای زیارتی بتواند نقش بسزایی در رشد و تعالی افراد ایجاد کند.

 مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطر نشان کرد: اسکان و غذا این بسیجیان بر عهده آستان قدس رضوی خواهد بود ولی ایاب و ذهاب و هزینه های جاری دیگر آن بر عهده ناحیه مقاومت بسیج طبس خواهد بود..

ارسال نظرات
پر بیننده ها