مسابقات کشوری شنا بسیج دانشجویی به میزبانی مازندران برگزار می شود

حبیبی مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی مازندران از برگزاری مسابقات شنا سازمان بسیج دانشجویی کشور در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۹۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،حمید حبیبی مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مازندران در مصاحبه با خبرگزاری بسیج دانشجویی مازندران از برگزاری مسابقات کشوری شنا در 6 و 7 آبان ماه خبر داد.

وی پیرامون برگزاری این دوره افزود: این مسابقات با حضور نمایندگانی از استانهای کشور در سطح عالی و با حضور قهرمانان بنام کشوری و ملی برگزار خواهد شد. و در ادامه گفت: از مازندران هم یک تیم منسجم برای این مسابقات در نظر گرفته شده است که قهرمانی مازندران دراین دوره بسیار بالا ارزیابی می شود.

حبیبی در اهمیت برگزاری مسابقات گفت: اگر بتوانیم آحاد دانشجویان را ترغیب کنیم در مسابقات بسیج دانشجویی شرکت کنند هم جاذبه بسیج افزایش می یابد و می توانیم از این راه، آحاد دانشجویان را جذب بسیج ده ها میلیونی کنیم و فضای ورزشی دانشگاه ها را بدست بگیریم و هم اینکه در جهت تحقق انتظارات و منویات حضرت آقا(مد ظله العالی) گامی برداشتیم.

این مسئول در بسیج دانشجویی در مورد توصیه حضرت آقا(مد ظله العالی) از جوانان پیرامون ورزش با توجه به اینکه قاطبه دانشجویان از اقشار جوان و دارای انرژی غلیان یافته جامعه اند افزود: ضمن تشکر از برخی مراکز دانشگاهی، متاسفانه برخی از دانشگاه ها در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی آنچه باید عمل شود عمل نمی کنند و این امر یک آسیب بزرگ است چرا که یکی از آثار ورزش در روایت از حضرات معصومین و کلام بزرگان عامل بازدارنده در مقابل ابتذال و... است و فعالیت های اصولی ورزش سلامت عقول را در پی دارد این همان چیزی است که اساتید و دانشگاهیان و متولیان عرصه علمی به دنبال آن هستند.

حبیبی، در ادامه گفت: در این مسابقه تعداد صد نفر در 4ماده به رقابت می پردازند و به نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هنگام برگزاری مسابقات جهت افزایش روحیه شهادت طلبی و جهادی شرکت کنندگان با رفتن بر مزار پاک مطهر شهدا از مقام شامخ این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها