مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

لزوم مشارکت و بهره جستن از تمامی ظرفیتهای استان برای ایجاد فرصتهای جدید شغلی

ایجاد بسترهای مناسب برای خلق فرصتهای جدید شغلی در سایه همدلی، مشارکت و بهره جستن از تمامی ظرفیتهای موجود در استان و شهر امکان پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۷۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار با فرماندار زنجان گفت: خدمت رسانی مطلوب به این اقشار و همچنین اجرای ماموریت ها و مسوولیت های این حوزه که بسیار هم زیاد میباشد تنها در سایه همدلی، همزبانی و تعامل دستگاه های زیر مجموعه این وزراتخانه میسر است که البته در استان زنجان از ابتدای همواره شاهد تعامل و همکاری موثر مدیران کل ادارات تابعه وزارت متبوع بوده ایم.

احمد غریوی افزود: رویکرد ما در کلیه اقدامات و تحولات حفظ و تثبیت اشتغال موجود ، ایجاد بسترهای مناسب برای خلق فرصتهای جدید شغلی و تلطیف فضای کار برای کارگر و کارفرما بالاخص در شهرستانها است و این مهم تنها در سایه همدلی ، مشارکت و بهره جستن از تمامی ظرفیتهای موجود در استان و شهر امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه فرماندار شهرستان زنجان توجه به بخش تعاون را یکی از ظرفیت های مهم برای ایجاد اشتغال در این شهرستان عنوان کرد.

بیات با اشاه به اهمیت ثبت و تشکیل تعاونی های توسعه وعمران شهرستانی و ظرفیت بخش تعاون برای ایجاد اشتغال، بیان کرد: توجه به اقتصاد بخش تعاونی در کنار بخش خصوصی و دولتی باید به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه بیکاری تاثیر مستقیم دربحث آسیب های اجتماعی دارد افزود:اشتغال از دغدغه های اصلی کشور و دغدغه های همیشگی مسئولین نظام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

فرماندار شهرستان زنجان تصریح کرد: فرمانداری با ایجاد همدلی و یکدلی میان ادارات شهرستان یکپارچه عمل کرده است و در صورت بیشتر شدن تعاملات به نتایج بهتری دست خواهیم یافت

ارسال نظرات