خبرهای داغ:
صفار هرندی متذکر شد: اخیرا یکی از مقامات آمریکایی در خصوص جنگ ایران و آمریکا گفته است که آمریکایی ها در روز اول جنگ شان با ایران به ۲۰ هزار تابوت نیاز دارند که این اظهار نظر به خودی خود توان بالای کشور در عرصه نظامی را به اثبات می رساند.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۳۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، محمد حسین صفار هرندی عصر امروز در همایش "خرمشهرها در پیش است” شهرستان لنجان گفت: آمریکایی ها در روز اول جنگ شان با ایران به ۲۰ هزار تابوت نیاز دارند.

صفار هرندی با بیان اینکه دشمنان هیچگاه از زیاده خواهی خود دست برنخواهند داشت یادآور شد: در ماجرای برجام همگی ما شاهد بدعهدی های طرف مقابل بودیم، بدعهدی هایی که از قبل هم پیش بینی شده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: غربی ها از ما می پرسند که چرا فرمول مقاومت را به کشورهای همسایه آموزش می دهید، می گویند چرا هم جنس بازی در کشور شما رونق ندارد و چرا نسبت به سلاخی نوجوانان و کودکان منطقه موضع گیری می کنید که چنین سوالاتی جای بسی تامل دارد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: جبهه استکبار و به ویژه آمریکای جنایتکار حتی نسبت به سامانه های دفاعی کشورمان معترض اند و یکی از شروط تعامل با کشورمان داشتن آسمانی بی دفاع است!

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات آمریکایی در خصوص جنگ احتمالی ایران با آمریکا تصریح کرد: اخیرا یکی از مقامات آمریکایی در خصوص جنگ ایران و آمریکا گفته است که آمریکایی ها در روز اول جنگ شان با ایران به ۲۰ هزار تابوت نیاز دارند که این اظهار نظر به خودی خود توان بالای کشور در عرصه نظامی را به اثبات می رساند.

صفار هرندی با بیان اینکه برخی از خواص بی بصیرت داخلی به دشمن گرا می دهند که بیایید مردم ایران را بزنید متذکر شد: عده ای کور دل چشم خود را روی تمام توانمندی های داخلی بسته اند و چشم امیدشان تنها به آن سوی مرزهاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی از خواص بی بصیرت کشورمان از صدقه سری نظام صاحب تریبون شده اند و جالب است بدانیم که از همین تریبون ها علیه نظام استفاده می کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماجرای انعقاد قرار داد طیب نیا با fatf متذکر شد: وزیر اقتصاد به جای اینکه قوانین مبارزه با پولشویی و تروریسم کشورمان را به کشورهای غربی ارائه دهد، زیر بار امضاء کردن قرار داد FATF  رفت و یک اشتباه بزرگی را در این زمینه مرتکب شد.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان در جلسه مبنی بر راه های جلوگیری از آسیب های موجود در فضای مجازی پاسخ داد: فیلتر کردن مطلق جوابگو و برطرف کننده آسیب های موجود در فضای مجازی نخواهد بود و ضروری تا خود خانواده ها در چنین زمینه ای ورود پیدا کنند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص شایعات اخیر استعفای جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی باید پاسخگو ماجرای استعفای جنتی باشد چراکه مسائل ضدو نقیض زیادی در این زمینه مطرح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها