در اولین روز از هفته تربیت بدنی

نواخته شدن زنگ ورزش در مدارس شاهرود

به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش بصورت نمادین در دبیرستان دوره اول شهید و کیلیان و محمدخانی شاهرود نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۱۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آغازین روز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش و تربیت بدنی در مدارس شاهرود نواخته شد.

در مراسم های نمادین که در دبیرستان دوره اول پسرانه شهید وکیلیان و دوره دوم دخترانه محمدخانی برگزار شد با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان و شهرستان زنگ ورزش و تربیت بدنی نواخته و برنامه های این هفته رسماً آغاز شد.

در آیین زنگ ورزش در دبیرستان دوره اول شهید وکیلیان محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به هفته تربیت بدنی و اهمیت آن در سلامت جسمی و روانی جامعه اظهار کرد: توجه به ورزش توجه به سلامتی جسم و روح انسان است و به گفته بزرگان عقل سالم در بدن سالم است که یکی از راه های سلامت بدن انسان ورزش کردن و توجه به ورزش است.

وی افزود: رهبر انقلاب امر به ورزش را امر به معروف بیان داشته اند و باید تلاش کنیم تا ورزش را در جامعه ترویج دهیم و برای اینکه در جامعه نهادینه شود باید از شما دانش آموزان که آینده سازان کشور هستید این مهم شروع شود و شما عزیزان به ورزش و سلامت جسم و روح خود اهمیت دهید.

در این برنامه دانش آموزان حرکات ورزشی را در قالب نرم صبحگاهی انجام دادند و مسابقه طناب کشی بین دانش آموزان مدرسه برگزار و به تیم برتر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان هدایایی اهدا شد.

مشابهه این مراسم با حضور معاونت بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در هنرستان دخترانه محمدخانی شاهرود برگزار شد.

لازم به ذکراست 26 مهر لغایت 2 آبانماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است و در شهرستان شاهرود برنامه های مختلفی به این مناسبت اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار