مسئول دفتر عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) مشهد:
مسئول دفتر عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) مشهد بیان داشت: حجاب نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۳۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
حجت الاسلام مهدی عابدی در همایش” نهضت ما زنده ایم ” در جمع دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان رشتخوار ضمن تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) در رابطه با لزوم حفظ حجاب در جامعه افزود: گوهر عفت را باید مانند یک ثروت ارزشمند حفظ کرد.

حجت الاسلام عابدی حجاب را هویت یک زن مسلمان دانست و یاداور شد: چادر حجاب برتر است، هیچ چیزی همانند چادر حجاب یک زن مسلمان را حفظ نمی کند.

مسئول دفتر عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت حمزه سید الشهدای مشهد هویت زن و جوان ایرانی را یک هویت الزامی ایرانی عنوان و تصریح کرد: یک جوان ایرانی استعداد و سابقه درخشان تمدن خود را آمیخته با دین و اسلام میکند.

وی در ادامه گفت: بی حجابی و بدحجابی محصول کثیف فرهنگ غربی در جهان و محصول پلید رضا خان در ایران بود.

عابدی افزود: حجاب نماد یک زن با هویت کامل اسلامی و ایرانی است.

وی در ادامه دلیل بالا رفتن سن ازدواج در کشور را بدحجابی دانست و افزود: قرآن برای زن دو حجاب را قائل است، یک حجاب پوششی زن در جامعه و دیگری پوشش بر حجاب دل است.

حجت السلام عابدی یکی از علامت های خداوند متعال را حجاب بیان کرد و خاطرنشان ساخت: بین حجاب و عفت حیا رابطه مستقیم وجود دارد، چرا که حجاب عفت در پوشش، و عفت در کلام است، اسلام به دنبال مستحکم کردن نهاد خانواده است.

وی افزود: یک دختر ایرانی همیشه باید هویت ایرانی اسلامی خود را در هر شرایطی حفظ نماید، شیطانی زندگی کردن و بدحجابی امروز برای برخی همراه با شخصیت و با کلاس بودن است و این افراد کسانی را که با حجاب زندگی میکنند از جامعه عقب میدانند در صورتی که عقب مانده واقعی خود آنها هستند، یک دختر با حجاب هیچگاه تحت تاثیر سخنان شیطانی بدحجابان قرار نمی گیرد، و با حفظ حجاب خود همواره زهرایی زندگی میکند.

در ادامه این مراسم خواهر شهید مرتضی عطایی شهید مدافع حرم به بازگویی خاطرات برادر شهیدش پرداخت، همچنین بیانه ای تحت عنوان حجاب توسط یکی از دانش آموزان دختر بسیجی این شهرستان قرات شد.

این مراسم به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه وحوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران حضرت معصومه (ص) شهرستان رشتخوار برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها