اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در قوچان

مراسم اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در میدان آزادی شهرستان قوچان دراستان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۸۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی پرچم عزای امام حسین(ع) درقوچان استان خراسان رضوی به اهتزاز درآمد .
مراسم اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) هم‌زمان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستانی در میدان آزادی قوچان برگزار شد.
در این مراسم امام‌جمعه قوچان گفت: باید واقعیت‌های عاشورا به جامعه تفهیم شود چراکه بقای اسلام به خون امام حسین(ع) است وهمه مسلمانان جهان به این اعتقاد دارند.
حجت‌الاسلام "محمدعلی دستجردی" با اشاره به اینکه باید از فرصت محرم و صفر برای انجام حرکت حسینی در جامعه استفاده شود، تصریح کرد: این اهتزاز پرچم حسینی و اعلام عزای امام حسین(ع) نشان از آن دارد که همه جیره‌خوار وجود بابرکت این امام بزرگوار هستند.
 وی بابیان این موضوع که با این برافراشتن پرچم ثابت می‌کنیم در رکاب امام حسین (ع) برای جامعه حسینی تلاش می‌کنیم، افزود: باید دراین حرکت ارزشی ثابت‌قدم باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان حضوررسانه‌های مختلف را غنیمتی برای این شهرستان دانست و تأکید کرد: باید این پیام دررسانه‌ها منتشر شود که قوچان دارای جایگاه و پتانسیل‌های فراوانی است و در همه زمینه‌های می‌تواند حرکت فرهنگی مثمر ثمری را از خود نشان بدهد.


ارسال نظرات