خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از استقبال گسترده شهروندان این منطقه از طرح هیئت پاک و توزیع 170 هزار لیوان با پایه گیاهی و زیست تخریب پذیر در هیئات، مساجد و مراسم های سوگواری سالار شهیدان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۵۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: همزمان با مراسم های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، 70 هزار لیوان زیست تخریب پذیر در قالب طرح هیئت پاک در منطقه 20 توزیع شده است و امکان توزیع 100 هزار ظرف دیگر نیز برای مراسم های پیش رو وجود دارد.

صفوی افزود: همزمان با این ایام بیش از 400 مخزن 120 لیتری در هیئات و مساجد توزیع شد و کارشناسان آموزش گر و ماشین های ملودی مدیریت پسماند منطقه 20 نیز در آماده باش کامل بودند.

وی ادامه داد: با توجه به فرهنگ سازی و طرح های آموزش محوری که در سال های اخیر انجام شده بود، شهروندان با آگاهی و علاقه مندی از طرح هیئت پاک استقبال کردند و مشارکت گسترده ای داشتند.

صفوی به اهمیت تلفیق مسائل اجتماعی با آموزه های دینی اشاره کرد و یادآور شد: رعایت مسائل زیست محیطی، حفظ سلامت جسمی و پرهیز از اسراف از مهمترین الزامات جامعه شهری محسوب می شود که در دین نیز به آن تاکید شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح توزیع ظروف زیست تخریب پذیر به صورت پایلوت در دو منطقه از شهر تهران به اجرا درآمده که منطقه 20 یکی از این مناطق است، افزود: شهروندان این منطقه در تمامی طرح های مشارکتی حضوری فعال دارند و همواره بالاترین مشارکت ها در طرح های اجتماعی و فرهنگی به منطقه 20 اختصاص داشته است.

 

 

 

ارسال نظرات