دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز

اردو های راهیان نور غرب با حضور دانشجویان البرزی برگزار شد

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز، گفت: دانشجویان البرزی امسال در اردو های راهیان نور غرب حضور یافته و مناطق عملیاتی کرمانشاه و ایلام را زیارت کردند.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۲۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز، حمید دهقان دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به برگزاری اردو های راهیان نور غرب، اظهار داشت: در سالهای اخیر رشادت های رزمندگان غرب در حال خارج شدن از غربت است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد مرکزی، بازدید از مناطق جنگی غرب ایران در ایام سال برگزار می شود، افزود: طبق این برنامه ریزی ها مردم از شمالی ترین مناطق در دوران هشت سال دفاع مقدس تا جنوبی ترین نقطه در آبهای نیلگون خلیج فارس را زیارت می کنند.

دهقان با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه های استان البرز، امسال هم در اردو های راهیان نور غرب شرکت کرده اند، گفت: دانشجویان البرزی امسال در این اردو ها حضور یافته و مناطق عملیاتی کرمانشاه و ایلام را زیارت کردند.

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به اینکه در این اردو دانشجویان از پادگان ابوذر که به دو کوهه غرب معروف است بازدید کردند، تصریح کرد: راویان هشت سال دفاع مقدس در این کاروان ها حضور داشتند که از رشادت های این شهدا برای دانشجویان بیان کردند.

وی ادامه داد: در این بازدید دانشجویان البرز در مراسم سالگرد عملیات مسلم بن عقیل شرکت و در مسیر بازگشت از باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس بازدید کردند.

دهقان عنوان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای سال تحصیلی بودیم معاونین فرهنگی دانشگاه ها همکاری لازم با ما را داشتند و با شرکت در جلسات قرارگاه استانی شهید علم الهدی و اتخاذ تصمیم های لازم شرایط برگزاری این اردو ها را فراهم کردند.

وی در پایان گفت: در این اردو دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد کرج، پیام نور استان، علوم پزشکی البرز و جامع علمی و کاربردی استان و کشاورزی امام خمینی (ره) در این برنامه شرکت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها