مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم:
حجاب برای ما انسانها مصونیت می آورد بنابراین خانم ها می توانند با حفظ حجاب سرنوشت خود را تعیین نموده در دنیا و آخرت سربلند باشند.
کد خبر: ۸۷۶۲۵۱۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم در مراسم نهضت دخترانه ما زنده ایم با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه گفت: خروجی حجاب یک خانواده منسجم است که منجر به وحدت میان مسلمانان می شود.

حجت الإسلام مهدی مرادخانی در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت حجاب در جامعه افزود: خروجی و محصول حجاب در جامعه ایجاد یک خانواده منسجم است که منجر به وحدت میان مسلمانان می شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین کمکی که یک خانم محجبه از رفیق بی کلک و توانای خود یعنی خداوند متعال دریافت می کند رسیدن به خیر دنیا و آخرت است بنابراین اگر حرف خدا را رعایت کنیم قطعا ایشان هم ما انسانها را یاری خواهد کرد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه امنیت و آرامش خروجی یک جامعه منسجم است افزود: حجاب برای ما انسانها مصونیت می آورد بنابراین خانم ها می توانند با حفظ حجاب سرنوشت خود را تعیین نموده در دنیا و آخرت سربلند باشند.

وی با توجه به پیام سیدالشهدا(ع) که آزادگی ما انسانهاست تا زیر بار ظلم و ستم نرویم افزود: خروجی و محصول کربلا هیهات من الزله بود که منجر به حفظ حجاب در جامعه شد.

حجت الإسلام مرادخانی تصریح کرد: هرکس در زندگی خود هدفهای والایی را دنبال می کند کسانی هم هستند که هدفشان دفاع از مظلوم در برابر ظالم است بنابراین این درسی است که سرور و سالار شهیدان به ما آموخته اند.

گفتنی است، مراسم نهضت دخترانه ما زنده ایم امروز با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) شهر چورزق در محل سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار شد.

ارسال نظرات