خبرهای داغ:
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مبتکر طرح تحول نظام سلامت دولت بود اما تأمین کننده منابع مالی آن مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۸۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

محمد قسیم عثمانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار کرد: درس عاشورا برای همه بشریت درس تکلیف بود که باید در همه عرصه‌ها عملیاتی شود.

عثمانی گفت:  دولت یازدهم جزو دولت‌های موفق در حوزه بهداشت و درمان است و با وجود اینکه مبتکر طرح تحول سلامت دولت بود اما تأمین کننده منابع مالی آن مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: طرح تحول سلامت با وجود تمام مزایایی که دارد دارای یک مشکل است و آن هم فاصله هنگفت بین حقوق پزشکان و پیراپزشکان و کادر درمانی است که باید هرچه زودتر این مشکل توسط وزارت حل شود.

ضرورت احداث بیمارستان در شهر سیمینه

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهر سیمینه از محدود شهرهای کشور است که فاقد بیمارستان است با ایجاد بیمارستان در این شهر مشکلات درمانی بسیاری از مردم شهر و اطراف آن حل می‌شود.

وی ضمن تاکید بر احداث درمانگاه در منطقه امیرآباد افزود: بیش از 30 درصد مراجعان بیمارستان بوکان از شهرهای شاهین‌دژ و تکاب است و امروز مجهزترین مرکز تصویر‌برداری استان در بوکان وجود دارد و این امر سبب افزایش مراجعه‌کنندگان به این شهر است.

عثمانی با اظهار امیدواری بر تجهیز مراکز بهداشت و درمان دیگر شهرهای استان بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، درد مریض فقط بیماری او باشد نه این که دردهای دیگر هم اضافه شود.

وی افزود: اگر زمانی جبهه، جبهه جنگ با کفار بود جبهه امروز برای مسئولان، خدمت به مردم است که باید تمام تلاش خود را برای تأمین رضایت مردم به کار ببرند.

در این مراسم از دوسال خدمت محمد مقصد حق، قدردانی و با حضور مسئولان شهرستانی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، محمد عباسی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان بوکان معرفی شد.

ارسال نظرات