مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ موشکی 26 سلمان سپاه:
بوشهر- مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ موشکی 26 سلمان سپاه گفت: امروز به عینه می بینیم که تعلق خاطر به دنیا و وابستگی به مظاهر دنیوی سمی کشنده است که انسان را به نابودی می کشاند و تباه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۸۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام حسن انصاری در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: برای گناه نکردن باید تقوای الهی پیشه کرد و برای اینکه از عذاب اخروی خودمان را بیمه کنیم باید ذکر عملی و قلبی و مدام به یاد خدا بودن را فراموش نکنیم و همواره به یاد مرگ و عاقبت به خیری باشیم.

وی افزود: در دنیای آخرت پیوند های خویشاوندی هرگز کمکی به انسان نمی کند و هر کس به فکر اعمال خودش و درگیر گرفتاری های خویش است.

انصاری تصریح کرد: بایدبه کلام وحی و وعده حق الهی ایمان داشت چرا که همواره از قیامت به عنوان روزی یاد شده است کگه انسان از پدر، مادر ، برادر و فرزندان خود فرار می کند و آنچنان در اعمال خود گرفتار است که فرصت فکر کردن به دیگران را ندارد و این وعده حق الهی است.

وی بیان داشت: ریشه هر عملی داشتن یا نداشتن اعتقاد است و برای گذر از دنیا و رسیدن به آخرتی مد نظر پیامبران و اولیا الله باید اعتقادات خود را تقویت و باورهای اعتقادی چون خدا ناظری و خدا باوری و مرگ و قیامت را در خود قوی کنیم و اگر اینگونه شود حرکت در کسب معارف دینی و اعتقادی به وجود خواهد آمد.

وی گفت: برای کامل شدن وجو.د انسان باید پایه های اعتقادی قوی داشت

انصاری خاطر نشان کرد: امروز ریشه همه بی بند و باری ها چه در حوزه اقتصاد و چه مسایل اجتماعی و همه قدرت طلبی ها نداشتن ایمان و باور های اعتقادی است که اگر انسان این باورها را در خود تقویت کند و به وعده الهی ایمان داشته باشد به طور حتم از این بحرانها به سلامت عبور خواهد کرد.

وی اظهار داشت: امروز به عینه می بینیم که تعلق خاطر به دنیا و وابستگی به مظاهر دنیوی سمی کشنده است که انسان را به نابودی می کشاند و تباه خواهد کرد.

انصاری افزود: شیطان دار الغروری است که فریبکارانه می خواهد دنیا را برای بندگان پر زرق و برق نشان دهد و مدام بعه دنبال جذب نیرو است.

وی در پایان گفت: امروز مظاهر دنیا برای همه وجود دارد و کاملا فریبنده است که تمامی این زیورهای دنیایی خود به تنهایی غولی هستند که اگر انسان بنیه اعتقادی ضعیفی داشتهباشد با مشکل مواجه می شود و در غیر این حالت از دریای پر تلاطم مظاهر دنیا به سلامت عبور خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها