خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه:

ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه گفت: طی چند سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار داشته و تلاش‌ها نیز در این زمینه در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۰۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی فخرالدین معصوم‌زاده افزود: باید تمام سرویس‌های مدارس دارای برچسب بوده و قابل شناسایی از سایر خودروها باشند.

وی گفت: شهرداری ارومیه درخصوص آن دسته از سرویس‌هایی که در قالب تاکسی قرمز، تاکسی ون و سایر خودروها فعالیت دارند داشتن برچسب و کارت سرویس را الزامی کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه با بیان اینکه این برچسب و کارت‌های سرویس پس از احراز شرایط لازم توسط رانندگان و از سوی سازمان تاکسیرانی ارومیه ارائه می‌شود، افزود: وجود کارت سرویس و برچسب برای تمام سرویس‌های مدارس ضروری است.

معصوم‌زاده با بیان اینکه حساسیت ویژه‌ای نسبت به سرویس‌های مدارس داریم، اعلام کرد: طی چند سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار دارد و تلاش‌ها نیز در این خصوص در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به تعداد تاکسی‌هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: 2 هزار راننده تاکسی پس از بررسی‌های لازم دارای شرایط برای سرویس‌دهی دانش‌آموران بودند.

این مسؤول با بیان اینکه در این خصوص نظارت‌های لازم انجام می‌گیرد، یادآور شد: با آن دسته از رانندگانی که بدون مجوز اقدام به سرویس‌دهی در مدارس می‌کنند، برخورد می‌شود.

معصوم‌زاده خواستار همکاری هر چه بیشتر خانواده‌ها در این خصوص شد و گفت: باید با تخلفات به صورت جدی برخورد شود و در این میان خانواده‌ها نیز می‌توانند کمک حال ما باشند

ارسال نظرات
آخرین اخبار