کمک به افزایش کیفیت شهرنشینی در زنجان یک وظیفه همگانی است و باید از فکر جمعی برای افزایش رفاه شهری در زنجان استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۶۲۳۵۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار و شهرداران مناطق سه‌گانه زنجان خواستار برگزاری جلسه کاری برای افزایش تعامل با مجموعه شهرداری شد و گفت: بررسی و بیان مشکلات شهر می‌‌تواند به حل و فصل این مشکلات منجر شود.

رسول بیات با اشاره به اینکه مسؤولیت فرماندار در مقابل مردم و جامعه سنگین است، افزود: باید از فکر جمعی برای افزایش رفاه شهری در زنجان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه فرصتی برای ورود به فعالیت‌های فرسایشی وجود ندارد، اظهار داشت: این اقدام به لحاظ شرعی و اخلاقی نیز درست نیست.

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به اینکه با تمام سرعت مصوبات شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: شورا نیز در ارسال مصوبات کمال دقت را داشته باشد.

بیات بر لزوم تولید ثروت در شهر زنجان تاکید کرد و گفت: این موضوع تنها از طریق هم‌فکری میسر می‌شود.

همچنین شهردار زنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک به فرماندار زنجان، گفت: شهرداری پروژه‌های عمرانی متعددی را در شهر در دست اجرا دارد.

حبیب یگانه به لزوم رسیدگی به وضعیت پروژه سیدالشهدای زنجان اشاره کرد و افزود: طرح خیابان زینبیه نیز از دیگر برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای شهری زنجان است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اقدامی در راستای رشد و توسعه نهاد شورا نشده است، افزود: باید زمینه را برای برگزاری انتخابی پر شور فراهم کرد.

سعید امیدی با اشاره به لزوم توسعه تعاملات بین دستگاه‌ها افزود: با این تعاملات شرایط برای داشتن همکاری مطلوب فراهم می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد روح شور و نشاط در شهر تصریح کرد: باید به ورزش به صورت ویژه توجه شود.

ارسال نظرات